Mordin opravdu měl na starost nějákou úpravu, aby genofág nepozbyl účinku (krogani se přirozeně vyvíjeli tak, že by na ně bez úpravy přestal účinkovat), a podle záznamů SBrokera to byla ta bájná mise, kde sejmul krogana (kroganku) vidličkou. Mimochodem, když přežije Eva a na Tuchance nic nevybouchne, je Eva už těhotná s Wrexem a trvá na tom, aby se jejich prvorozený jmenoval po kámošovi doktorovi "Mordin".
Na druhou stranu se Mordin celou dobu chová (a trápí), jako by za GFág mohl jenom on sám a to včetně způsobu jak umře (když umře). GF byla samozřejmě použit už před dlouhou dobou (tisíc, tisíc něco let).
Myslím, že i přežití Shepparda je možné dosáhnout, pokud bys hrál celou trilogii (+ oficiální hry na jiných platformách - telefony, ty moderní příruční gameboye -psp-?, atd, za které jsou ve 3jce taky war assety) celou od začátku s naprosto přesnými údaji co a jak se musí udělat (a povedlo by se to). Tedy bez MPlayeru. Samozřejmě ale, že by to vyžadovalo neustále naprosto dokonalý výkon a špičkově informovaný a soustředěný postup příběhem už odzačátku cílený na maximální množství možných assetů. Včetně takových kravin, jak si připravit Vernera a dalších úkolů, kterých si "normálně" v jedničce nikdo až zas tak zásadně nevšímal.
Taky myslím, že když si doinstaluješ "from ashes" (ME3 DLC), tak máš nějáké "bonusové assety" za Javika a za pomoc hnutí za osvobození Eden Prime. Není to zas tak moc, ale ke stovce dohromady, možná i víc by to dát mohlo. A třeba to další DLC ještě trochu zlepší.
Craklou verzi hry fungující s tak širokou internetovou podporou jako je ME, bych raději nepokoušel, aby jsi jednoho dne při pokusu o přístup nedostal hlášku ve smyslu "váš účet byl zabanován za narušení softwaru", nebo tak něco.
Wrex je lepší naživu, řekl bych. Netuším jestli z hlediska počtu war assetů (tam asi zas tak ne, bez něj jdou získat krogani i salariani najednou), ale z hlediska budoucí politiky kroganů je mnohem bezpečnější, když jim vládne Wrex a Eva, než Wreav (kterej je poměrně pitomej, narozdíl od Wrexe se z výsledku minulé kroganské rebelie nepoučil a tíhne k návratu ke "staré slávě", kdy krogani dobývali galaxii a množili se jak kobilky na úkor všech ostatních ras.)
Když je to pod Wreavem (který je oproti Wrexovi mnohem větší parchant a hned jak by měl možnost by zas začal kolonizovat už kolonizované citadelové planety), jde to ukecat bez střelby, když jsi dostatečně velký pragon/renegát. Hraje pak mrtvého a přidá se k práci na Crucible. Ale pro Krogany to znamená v podstatě vhlazení, protože nebudou schopní nahrdit ztráty, které jejich (užtak umírající společnost) utrpí během boje s reapery.
Přesně jak psal Storm ohledně ztráty Mass Relay. Když nascroluješ k poslednímu příspěvku s obrázekm mass relay a nadsvětelně letící Normandy, je tam vysvětleno, že v ME univerzu lodě létají "nadsvětelnou rychlostí", ale jen je to mnohem pomalejší, než letět přez celou galaxii za vteřinku skrze síť relátek.
Za insanity vangurada gratuluju...



asi na tom budu muset nějak zamakat

) Ne každý příběh jde ve stylu průser, úspěch, větší úspěch, malý průser, mega úspěch, epické finále končící se všema v baru na Citadele... Zrovna v tomhle případě autoři zvolili Cimrmanův přístup k dramatu. Totiž stupňovaná chvíle očekávání a chvíle zklamání. Pokud se autoři scénáře nechají nátlakem fanoušků/ EA/kolegů donutit ke změně konce, tak u mě chlapci skončili. Existují věci jako integrita.