pokud ze to stale delas pres ikonky, udelej to pres GML - spise C++ - to GM podporuje - zaved si promennou score a pak si tam nech pricitat ruzne hodnoty uz pomoci GML. Nech promennou aby se vzdy ulozila - a dale bych tam pridal neco malo do AI nepratel - aby se pohybovali v takovych tech elipsach, hadech,... (klasika) - asi jsi mel problem se stity, aby drzeli na lodi ikdyz se otacela o stupne, ale k velkym lodim bych to nedaval. Dale bych udelal aby materske lode skakali na ruznych pozicich (treba na x=?,y=10) tim zachovas vysku ale das nahodnou sirku (pokud neznas osy x a y - ale myslim ze 99% znas)
to by melo stacit - pak by to byla vazne perfektni hra na chvilky nudy kdy nemas dost casu na to zacit hrat poradnou hru na pul hodky, ale musis se necim zabavit na 10 minutek =)
EDIT: a ted jsem nasel zasadni chybu - u krizniku antiku - kdyz ma slabsi plast nez 0, ma sprit zmizet = restart hry - ale zapomel jsi tam toto pravidlo zavest - kdyz tedy selzou stity i plast krizniku, lod nezmizi, ale jde do zapornych hodnot...
Nic není pravda, vše je dovoleno.