Wanted:
- To není "nějáká" hra která má vyjít, podobně jako Flashpoint není ve vztahu k vojančení "nějákou" hrou která už vyšla. Mě osobně zajímají nové koncepce ve výzbroji a proto hru, kde máš na povel skvadru "furutre soldierů" považuju za dost zajímavou. Nepůjde sice o nějáký ultrapřesný trenažér, ale jistá tendence by se najít dala.
- Zabývá se mnoha věcma, o které se armáda snaží už opravdu hodně dlouho. Kamufláž třeba. Od doby, kdy se začaly používat střelný zbraně a mobilnější taktika než pochod ve formaci, je svatým grálem vojenství naprostá neviditelnost pro nepřítele. Dnešní věda se o to snaží, ale není tak blízko, nebo je to úspěšně utajené. Tady máš tuhle schopnost na povel.

Situační přehled. šéfové armád si vždycky raději vylezli na kopec, aby viděli na vlastní oči jak se bojuje, kde jsou "jejich" a kde "cizí". tady je to řešené malým robovrtulníkem s kamerami, velkým jako hamburger, který předává situační záběry (se zvýrazněnými "nepřáteli", "přáteli" i "civilisty") přímo do huddu každého jednotlivého vojáka. Takové hračky už jsou, ale zatím je "všichni" považujou za drahé a zbytečné. Něják se mi ale nechce věřit, že by vojáci, kteří riskují v nepřehledném terénu životy proti přepadení zblíska kýmkoliv od kopijníka výš, takovou výhodou nebyli potěšeni. Tady máš tohle na povel.
Obrázek hledí vojáka s "huddem" o kterém jsem se zmiňoval.:

Palebná síla. Čím víc, tím líp jak se říká... Jenomže voják není terminátor s bezednýma kapsama na munici a nosností ve stovkách kil. V téhle hře můžeš ale do "týmu" přibrat "drona" - vozidélko s rotačním kulometem, měnitelnou geometrií podvozku a pravděpodobně mnoha jinýma hračkama. Jo a ještě s pancířem, který by mu mohl humwee závidět. A když na to nebude stačit ten, můžeš použít "ramenní raketomety" svých vojáků. Je to trochu podobné ramennímu kanónu predátora, jenom s tím rozdílem, že to střílí raketky. S dostatečně silnou hlavicí na to, aby složily tank, nebo odpovídající cíl.



Mobilita, výdrž a nosnost vojáků. Určitě jsi už slyšel o programu "hulc" či o "exoskeletonech" a možnostech, které by snad jednou mohly přinést. Schopnost přestát pád "operátora" z mnoha metrů výšky, zlepšení síly, výdrže, atd atd atd. Tady máš (minimálně na sniperovi) přesně tohle. Můžeš s ním vylézt na budovu, můžeš s ním z té budovy seskočit. Unese sniperku, která by před sedmdesáti roky byla považovaná kalibrem za hlavní výzbroj tanku. Tady to máš na povel...

O mnoha zajímavých náznacích v oblasti osobních zbraní nemluvě...



- Ta hra je už podle mejch informací poměrně brzo na pultech.
S tématem AČR to téměř nesouvisí, až na to, že něco přesně takového - tj hodně muziky za co nejméně lidí v poli - by AČR jistě nepohrdla (kdyby na to někdy v dějinách byla ČR schopná vydělat). A taky jsem ta videa sem poslal proto, že hodně "fandů" do vojenství by se to mohlo prostě "jen líbit".
Tobě možná ne Wantede, ale ostatním třeba ano.