Pro pokec, nebo vaše dotazy jsem vytvořila na Discordu skupinu, přidat se můžete zde: https://discord.gg/WUTta3Dqmz

Obsah fóra Kultura Seriály Stargate Stargate Universe Pokec o epizodách SyFy zrušilo SGU

SyFy zrušilo SGU

Sekce určená k debatám o odvysílaných dílech k nimž vyšly české titulky. Pokud i tak chcete spoilerovat, používejte funkci spoiler (tlačítková lišta při psaní příspěvku)

Odeslat nové téma Odpovědět na téma
Příspěvek 04.5.2011 18:59:37
dolph1888 Uživatelský avatar
Chief Master Sergeant
Chief Master Sergeant

Příspěvky: 715
Pohlaví: Neuvedeno
Odpovědět s citací
 
Taky je to jen nástin, myšlenka. Překládání lze upravit (zrušit), nebo přidat automatický překladač. Náročnost nenáročnost, taková hra se vyvíjí i 4 roky a za tu dobu, budeme mít výkonnější stroje, né? Ta nuda mi je jasná, příběh by se musel upravit tak, aby nenudil, mise propracovat a dát jim hlavu i patu. Nechal bych tam výměnu duší přes kameny (do hry se to hodí) a emzáci by taky dostali svůj prostor. Pokud by však děj byl zajímavý a chytlavý tak proč ne. Jasně, že taková hra není zadarmo, nemohla by být v konstrukci děje (akce) tak řídká jako seriál, ale co je to za fanouška co si ani za 0.9 až 1.4 k (37 až 57 €) kaček nekoupí hru. To pak opravdu asi SGU žádný nemělo nebo co.
:idea:
Poznámka: Hlavní účel by to, ale splnilo. Navázat tam, kde seriál skončil, žádný starosti s herci a hlavně, ten konec by jsme se dozvěděli.
Poznámka2: Navíc žádný problém s přizváním hostů (či techniky) z SG-1 nebo A.
:D

Příspěvek 04.5.2011 19:06:25
Ultramarinus Uživatelský avatar
Major
Major

Příspěvky: 1970
Bydliště: McRagee
Pohlaví: Neuvedeno
Odpovědět s citací
 
Jak by to mohlo vypadat, kdyby to někdo zkusil udělat?

Ono by stačilo, kdyby vzali tu "střílecí" část z Flashpointa a tu kecací třeba z Fallout 3 (nebo zmiňovaného ME), a mohla by z toho být velmi dobrá hra. Pravděpodobně bys tam byl za Scotta, nebo Eliho, Chloe, Greera, Vara, Rushe, Younga, TJ, nebo někoho z těch "hlavnějších" postav, s tím, že by každá postava měla něco jiného za "úkoly", takže by to vyloženě nutilo ke znovudohrání "stejných" misí singlu a zároveň by každá postava činností získávala "zkušenostní body" (tj čím víc bys něco dělal, tím víc bys v tom byl dobudoucna dobrý s tím, že "hlavní povolání" by dostávalo něklikanásobek bodů (příklad - voják by něco opravil a dostal by 10 XP k "mechanice", něco by zastřelil a dostal by 20 pro "boj" a vice versa - vědec by něco opravil za 20XP pro "mechanické vědy" a když by náhodou něco zabil v průběhu pokusu o svoji obranu, dostal by za to 10XP do "boje"). Zajistilo by to progres a přiměřenou užitečnost všech postav a zároveň by to zajistilo, že by se jednotlivá "povolání" (nejen hráčem přímo ovládané postavy, ale i "červenokošiláčů" ovládaných počítačem) nedala tak snadno zastupovat navzájem.

Scott - voják, taktické prvky (možnost velet "bezejmenným" postavám vojáků, nebo i vědcům, atd? Třeba - když hrajete za Scotta - může vybírat mezi možnostmi - jaký nařídit vojákům styl obrany/útoku, jakou taktiku mají použít, nebo nařídit co se vědci (Eli?) pokusí sestavit - simulátor střelby který by nežral při nácviku náboje a tím by zvýšil rychlost tréningu všech kdo se chtějí naučit střílet - včetně sebe, jednorannou energozbraň jejíž "zásobník" by fungoval jako "cooldown", skener pohybu - s tím, že může mít při každé "volbě" jenom jednu věc a nemusí se vždycky podařit ji sbastlit). Scot je také pilot (simulátor raketoplánů a Destiny samotné přidný do "FPS+RPG hry"?).

V RPG částech hry má za úkol udržovat morálku a být "velitelem", s možností, že příliš velká ztráta morálky nebo důvěry v něj, vede k neposlušnosti "jeho" podřízených v bojích a případně až k jejich smrti (nedůležitějších?). Zároveň má na starosti výcvik "svých" lidí - čím víc a lépe vycvičný voják je (XP za cvičení a praxi), tím větší šance že přežije dobudoucna a tím líp si udrží "morálku" v boji. Možnost vycvičit i vhodné civilisty na "pomocníky"/náhradníky vojáků (pro případ že voják padne, civilista zvedne jeho zbraň a pokračuje o něco méně účinně v boji za něj, nebo je prostě v další misi možnost vybrat si do týmu místo padlého vojáka jeho civilního "náhradníka" - pokud JE vycvičený).

Eli - vědec, ovládá Kino, zkouší kombinovat, upravovat a přizpůsobovat vybavení nalezené na Destiny samotné v užitečné předměty - časem by si třeba mohl vyrobit i:
- "trikodér" - vnitřní skenery Destiny + vykuchan kino a DHD,
- špičkový zaměřovač pro pušku z kusu lepicí pásky, kamery kina a displeje DHD, (termovize + dalekohled s velkým přiblížením)
- malé "pozemní" vozidlo na bázi "kino sání" (až někde těsně před koncem hry)
- přenosný (větší) jednorázový zdroj energie který se dá dobít na Destiny (tzn po návratu z mise bránou)
- "raketový" (Kino) batoh pro pohyb ve volném vesmíru se skafandrem
- nebo "basic" samodobíjecí a přiměřeně silnou energopistoli?
(+ Eli prozkoumává Destinina neznámá oddělení). Programuje antické texty (minihra něco na styl ME2, aby to nenudilo), snaží se nalézt spolu s Rushem odpověď na otázku "vzniku vesmíru", opravuje loď a raketoplány - zprvu systémem "pokus-omyl", později už trochu jistěji (ačkoliv ve hře "pilotuje" pouze kino, maximálně pozemní "kino-sáňové vozidlo"-pokud ho hráč vyrobí). Později opravuje třeba i za přispění antických robotů. Při průzkumech chodí (narozdíl od vojáků) ozbrojený a alespoň trochu seznámený a jistý jen s pistolí, ale (narozdíl od "obyčejných" vojáků) si dokáže poradit i s pancérovanými nebo štítovanými cíli - "vyřadit štíty, hacknout," atd. Také na odemykání dveří a neznámou techniku + vraky ufolodí volají jeho.

V RPG částech hry zjišťuje podrobnosti okolo Destiny, snaží se být "klaďas" a opět udržovat morálku (narozdíl od Scotta, který to dělá "shora" je Eliho přístup spíš "zevnitř"). Pro zábavu může zjišťovat něco o lidech (spravuje jejich "kino-logy", ví komu co chybí a snaží se, aby to v rámci možností na palubě ten člen posádky dostal), snaží se udělat všechno co jde, aby se mu podařilo vrátit Ginn.

Chloe - Vyloženě nebojová postava, ačkoliv po únosu mimozemšťany se naučila ubránit (rozumným protivníkům, ne medvědovi) holýma rukama (přístup hbité akrobatky, ne drsného bijce), případně se (trochu) bránit zbraněmi na blízko (obušek, nůž). Časem by mohla třeba vykoktat, že se kdysi jako malá učila střílet z luku Eli by jí trochu poupravil šípy (tvar hlavic, potření uspávadlem proti "měkkým" cílům, výbušná hlavice proti odolnějším cílům) a hned by mohla být přiměřeně (ne)užitečná i v přestřelkách. Slouží jako překladatelka z cizých jazyků (nějáká překládací minihra, opět podobnost s ME2 minihrami?) s tím, že každý její překlad (pokud se povede) dá posádce dřív nebo později užitečnou informaci. Kvůli tomu že je "civilistka" má i další věci na práci na palubě - pomáhá s hydroponií, s vařením, zacvičuje se na sestřičku u TJ - možná funkce jako "medik" v boji? Pomáhá vědcům "vypočítávat kurzy" pro FTL skoky Destiny (zohledněno spíše RPG částí kdy by měla co mluvit do toho, kam Destiny skočí dalším FTL skokem).

V RPG částech se snaží být co nejužitečnější všem členům posádky kteří dělají na palubě potřebné věci na které ona stačí (práce v kuchyni pro Beckera, hydroponie, Brodyho palírna, pomáhání TJ na ošetřovně) a zároveň při nich zjišťuje věci o těch postavách. Jejím "hlavním RPG úkolem" je vztah se Scottem.

Greer - Sólo bojovník, specialista na těžké zbraně, zbrojíř a správce zbrojnice posádky na Destiny, operátor palubních zbraní Destiny, pilot raketoplánu v zácviku. Rozdává vojákům zbraně na mise podle uvážení (vyjímečně podle rozkazu Scotta, nebo Younga), upgraduje stávající lidské zbraně, zajišťuje palivo do plamenometů (Brody a jeho palírna), časem možná dokonce zajišťuje přebíjení nábojnic do pušek, samopalů a pistolí. Operátor těžkých zbraní posádky (plamenomet, granátomet, bazuka, miny, tvorba pastí + jakákoliv "těžká" energetická zbraň co se podaří posádce zimprovizovat dokupy). Slouží jako téměř permanentní obránce gateroomu, občas je v průběhu mírumilovné mise vysílán na lov, nebo střežit civilisty. Nejužitečnější je při bojových misích, nejvýhodnější postava pro hráče preferující sólový "rambo-styl".

V RPG části hry se rozvíjí jeho vztah s Lisou Parkovou, jeho loajalita k Youngovi a jeho "otcovský" vztah ke Scottovi, kterému slouží jako výrazná morální opora - jak ostatně správný seržant má svému poručíkovi být. Zbytek jeho RPG rozhovorů je zaměřený na sondování morálky civilistů, aby se nepokusili znovu převzít moc na palubě a morálky vojáků, aby věřili Scottovi a zároveň se sami co nejvíc zlepšovali.


Různé tipy misí pro tým (pro všechny postavy týmu ve hře) - mise skrz bránu (sběr - plodin/zbytků technologií/potravin/těžba vápníku atd), průzkum, boj, holdout, krádeže technologií, ochranka diplomata pro styk s "přátelskými" ufony, samotná diplomacie a navazování dobrých vztahů), boj ve vesmíru - ve skafandrech i lodní souboje, obrana Destiny samotné, obrana gateroomu - v některé galaxii prostě musí někdo přijít na to jak vytočit Destiny samu - , mise na Zemi (většinou RPG a "osobní" mise) s pomocí kamenů... Sakra to by mohla být špičková hra. Ale nejspíš nebude.
Epitaf textové hry Universe Oddyssey



Špičkový video/military/sci-fi bonbónek všem zájemcům

Příspěvek 04.5.2011 19:19:32
dolph1888 Uživatelský avatar
Chief Master Sergeant
Chief Master Sergeant

Příspěvky: 715
Pohlaví: Neuvedeno
Odpovědět s citací
 
Než jsem to dočetl do konce, tak už to vypadalo, že na tom děláš.
:D

Příspěvek 04.5.2011 19:43:09
Ultramarinus Uživatelský avatar
Major
Major

Příspěvky: 1970
Bydliště: McRagee
Pohlaví: Neuvedeno
Odpovědět s citací
 
:D
Epitaf textové hry Universe Oddyssey



Špičkový video/military/sci-fi bonbónek všem zájemcům

Příspěvek 04.5.2011 19:58:10
Wanted Uživatelský avatar
Major
Major

Příspěvky: 1916
Bydliště: My jsme ku*** z Brna, my jsme všude doma!!
Pohlaví: Neuvedeno
Odpovědět s citací
 
Fakt nevím, udělat by to asi šlo. Už vidím, jak si do 4 let každej kupuje novej kompl (i když záleží, co za CoD vymyslí :D ). Ale za tím koncem, co jsem psal si stojím. To MMORPG se nedodělalo, ta akční střílečka taky tuším ne (jestli to není tamten propadák, co vyšel a někteří zde na fóru si ho aktivně zakoupili). Kdyby o SG svět byl takovej zájem (zjistit to není nijak těžké), tak mohli hru dělat tak nějak na dluh jako Old Republic (protože tam jsou obrovské náklady a jestli to nepříláká tolik hráčů, tak to bude propadák největší a ty tvůce, potažmo asi všechny lidi, co na tom dělaj, zastřelí :D ) a potom to vydat a ono by si to nazpět nějak vydělalo. Ale jde vidět, že o značku SG nemají zájem, jak studia (některá by tomu mohla vdechnout opravdu skvělý příběh), tak zákazníci (hráči, diváci), takže je to prostě hovadina, kterou tady asi zabíjíte čas... Radši bych to viděl jako nějakej komiks nebo kreslenej seriál by nebyl špatnej ;)
Obrázek
HNĚV POMINE, NENÁVIST V SRDCÍCH ZŮSTÁVÁ

Příspěvek 04.5.2011 20:04:02
Ultramarinus Uživatelský avatar
Major
Major

Příspěvky: 1970
Bydliště: McRagee
Pohlaví: Neuvedeno
Odpovědět s citací
 
Byl by rozhodně "levnější" (na výrobu) a byla by menší šance že ho zhovaděj, než u té hry.

Proč ale takové bonbónky jako crysis1, Far-Cry, Mass Effect, Bioshock, atd, které v podstatě začínají s "čistým štítem" (narozdíl od menší výhody známosti mezi fany, kterou by oproti tomu SG hra měla) vydělávají prachy a jsou herní špičkou, kdežto SGU/hru považuješ "jenom" za hru pro fandy? Kdyby jí udělali tak, že obyčejný hráč nepotřebuje být fanda aby se mu líbila, tak by si (možná) vydělala...

Nebo pokud bys chtěl opravdu brutálně ušetřit, tak bys z toho udělal mod nějáké už existující hry. Flashpointovky, Half-life, Mass effect a ostatní "rádoby střílečky" jsou špičkovým základem, na kterém by se dalo stavět....
Epitaf textové hry Universe Oddyssey



Špičkový video/military/sci-fi bonbónek všem zájemcům

Příspěvek 04.5.2011 20:17:34
Wanted Uživatelský avatar
Major
Major

Příspěvky: 1916
Bydliště: My jsme ku*** z Brna, my jsme všude doma!!
Pohlaví: Neuvedeno
Odpovědět s citací
 
Tak proč ty módy nejsou? Je jich pár a to tuším jen od nějakých fanoušků...

A proč tyhle hry s "čistým štítem" se tak dobře prodávají? Třeba proto, že je to nové, neohrané, neokoukané a je to neutrální, to se musí líbit všem, kteří mají rádi sci-fi a nezatěžují se, jestli je tam zrovna tohle nebo tohle, co nemusím z toho a toho seriálu...

Co vím ze svého okolí (a nebude to jen moje okolí), tak buď se Vám SG líbí nebo ho nenávidíte. Nic mezi tím není. Stejné je to třeba i u SW, jenže jak jsem už mnohokrát napsal, tam je ta základna a oblíbenost mnohonásobně vyšší než u SG...
Obrázek
HNĚV POMINE, NENÁVIST V SRDCÍCH ZŮSTÁVÁ

Příspěvek 04.5.2011 21:04:42
Ultramarinus Uživatelský avatar
Major
Major

Příspěvky: 1970
Bydliště: McRagee
Pohlaví: Neuvedeno
Odpovědět s citací
 
Protože fandové nemají dostatek znalostí, zkušeností a trpělivosti. Módů SG je jako máku, ale žádný není dělaný jako vlastní singlový příběh, který by měl mít nějáký vztah k příběhu SG.

No a kdyby to chtěl někdo zkusit aby na tom "zarobil", tak tvrdě narazí na právníky MGM a "autorská práva".

"Nové a neokoukané"??? Střílečky jsou jak přes kopírku s malými obměnami výzbroje a okolí, ale je to v podstatě dost podobné. Navíc SGUčková hra by měla tu výhodu, že by mohla být z nemalé části v neokoukaných prostředích (a zbraních + brněních) "nových" dílů.

Existuje mnoho lidí, kteří si rádi zahrají dobrou střílečku/RPG/simulátor a SG svět vůbec znát nepotřebují. No a ačkoliv to nemá (rozhodně) stejnou fanbase jako SW, je to nejúspěšnější sci-fi seriál (tedy SG všeobecně) posledních patnácti let. Ten ubohej meloun co se na to kouká teď v USA je jenom DOST MALÉ číslo proti všem fandům po celém světě (čehož my jsme dokladem). Problém by tedy nebyl ani tak s tím že by bylo příliš málo fanů, ale v tom, jak zajistit distribuci, aby neměli moc velké ztráty na pirátských vezích, a bylo to co nejpřístupnější KOMUKOLIV kdekoliv po světě.
Epitaf textové hry Universe Oddyssey



Špičkový video/military/sci-fi bonbónek všem zájemcům

Příspěvek 04.5.2011 21:45:31
Wanted Uživatelský avatar
Major
Major

Příspěvky: 1916
Bydliště: My jsme ku*** z Brna, my jsme všude doma!!
Pohlaví: Neuvedeno
Odpovědět s citací
 
Možná má SG největší fanbase, ale za to udělali pro SG naprostý hovno. U Firefly to aspoň vyburcovali reklamama a podobnýma věcma k filmu a u BSG se od jednoho super seriálu přesunuli k trochu kecavějšímu, kterej teda skončil, ale točí se novej, protože je po tom prostě poptávka (pak záleží, co z toho vyleze). U SG se zmohli max na seriál, kterej po 2 sezónách pohřbil celej SG svět kilometry pod zem :D :D
Btw: jestli se dají počítat do seriálové tvorby stále neustávající filmy Star Treku, tak si troufám tvrdit, že SG nemá největší fanouškovskou základnu za posledních 15 let...

Myslím, že práva jdou kdykoliv odkoupit, vžďyt ti, kteří dělali to MMORPG atd. je museli mít ;)

O střílečkách jsme se teda nebavili, protože to je jinej styl hry, tam to táhne hlavně MP a i když v některých jsou přímo okopírovaný scény z filmů, tak jsou podaný hodně dobře. Ale ME, Fallout, tyhle hry snad nic zásadního nekopírují, má to vlastní "vesmír"... SG je všeobecně známý a věřím, že vidět tam hvězdnou bránu by plno hráčů odradilo ;)

Stejně tady spekulujem nad hovadinama, to už je reálnější, že bude ta 3. sezóna :roll:
Obrázek
HNĚV POMINE, NENÁVIST V SRDCÍCH ZŮSTÁVÁ

Příspěvek 05.5.2011 10:49:02
Ultramarinus Uživatelský avatar
Major
Major

Příspěvky: 1970
Bydliště: McRagee
Pohlaví: Neuvedeno
Odpovědět s citací
 
To mas asi recht... :D. Porad ale muslim, ze okoukanost neni zas takovy problem - to by treba strileni nacku uz nikdo nehral.

Pripadne kdyz by fps byla pro sg " nevhodnej" zanr, tak zkusit neco jako x-com...?
Epitaf textové hry Universe Oddyssey



Špičkový video/military/sci-fi bonbónek všem zájemcům

Příspěvek 05.5.2011 15:01:12
Wanted Uživatelský avatar
Major
Major

Příspěvky: 1916
Bydliště: My jsme ku*** z Brna, my jsme všude doma!!
Pohlaví: Neuvedeno
Odpovědět s citací
 
Mně jde o ten podklad a to téma. Old Republic možná zkusí hráči MMORPG her, protože to přináší řadu novinek, ale stejně WoWkaři zůstanou věrni WoWku atd. Budou to hrát převážně fanoušci SW. Tady by to bylo asi to stejný, protože jak už jsem říkal, kdyby byla tak obrovská poptávka po takových hrách, tak by to MMORPG SG neupadlo kvůli penězům, protože pak by se jim to zaplatilo zpět...

Proč si myslíš, že CoD už nějakej ten rok nedělá nácky, ale teď valí do moderní doby a zkoušela teď takovej nepovedenej vietnam? CoD 5, která poslední se odehrává za 2. světé byla propadák (ač mně se líbila)...

X-com je co?
Obrázek
HNĚV POMINE, NENÁVIST V SRDCÍCH ZŮSTÁVÁ

Příspěvek 05.5.2011 20:27:24
Ultramarinus Uživatelský avatar
Major
Major

Příspěvky: 1970
Bydliště: McRagee
Pohlaví: Neuvedeno
Odpovědět s citací
 
Vietnamu a turbanů z "modernějších" válek se brzo taky hráči nasytí...

Netuším co je CoD, já moc stříielčky "bez příběhu" zaměřené na mulťák nehraju.

X-com, taky známý jako "UFO" je jedna z nejstarších tahových strategií, které pomáhaly vytvářet žánr "turn-based" tahovek. Příběh byl založen na předpokladu, že konspirační teorie mají pravdu a "ufoni" existují. A že se pokusili napadnout Zemi, na což světové vlády odpověděly vytvořením "agentury X-Com" (tj. EXtraterestrial COMbat force - mimozemská bojová jednotka), která dostala to nejlepší co se na Zemi dá sehnat a zároveň téměř nesplnitelný úkol - odrazit útoky mimozemšťanů a pokud možno udržet o nich pravdu pod pokličkou. Hra samotná se tam v podstatě dělila do

- managementu základny: přiděluješ vědce na zkoumání fenoménů a neznámých přístrojů, lodí, mrtvol a vztahů nejen ufonů, zkoumáš slabiny ufonů přiděluješ vojáky do jednotlivých "výsadkových týmů", necháváš je cvičením zlepšovat si vlastnosti, přiděluješ výzbroj jednotlivým vlastním lodím tak, aby měly šanci přežít alespoň další přestřelku, případně alespoň úspěšně sestřelit nepřítele - než začneš stavět vlastní verze ufolodí, které už pak proti nim mají šanci jako rovná proti rovné.

- bojů letadel a později vlastních kosmických lodí s létajícími talíři nad "mapou světa": tam šlo převážně o rychlovku na kterou jsi měl vliv jenom před zahájením - nákupem/výrobou a vystrojením letadel do bitvy a samotná bitva už byla spíš statistickým porovnáním šancí těch strojů.

- tahovou bojovou částí: Kdy jsi na tahy prozkoumával mapu místa, kde emzáci zaútočili, spadli, nebo se jinak vyskytli, občas dokonce včetně vlastní základny, když zjistili kde jí máš a nevybavil sis jí adekvátním počtem přiměřeně silných obran, nebo uvnitř spadlé ufonské lodě, nebo dokonce uvnitř jejich pozemních/Marsovských základen. Jednotlivé vojáky jsi mohl předtím opět jednoho po druhém obléknout do brnění, nacustomizovat jim výzbroj včetně munice a granátů a potom, když na tebe emzáci začali vytahovat fázové flinty, štítovače a zneviditelňovače, fůzní bazuky střílející i za roh a jiné kulišárny, prostě jsi je musel odpravit, zabavit jim tu hračku, odnést jí vědcům, počkat až ji dokážou vyzkoumat, a pak jsi ji mohl buď využívat, nebo když jsi měl v základně i "dílny", tak jsi ji mohl dokonce (na vlastní triko a většinou značně pomalu) vyrábět. Mohls to dokonce dělat i tak, že když jsi narazil na něco příliš vražedného (třeba že ti to sejmulo tým - tak jsem se poznal s tou fůzní bazukou s programovatelnou drahou letu projektilu -) tak jsi prostě posledním vojáčkem odpravil toho jediného nepřátelského u kterého jsi věděl že to má, vzal jsi do batohu všechno vybavení, utekl zpátky do svého výsadkového letadla a jako poslední přeživší se stáhnul na základnu. Takhle sepsané to nevypadá nic moc, ale věř mi, že když desítky hodin pipláš a cvičíš osm vojáků na naprosté terminátory, a pak ti je nějáká potvora odpraví za tři vteřiny zbraní o které jsi předtím nic netušil, šíleně to vytočí...

Tvoje organizace dostávala každý měsíc (nebo týden? - prostě jednou za čas) prachy od světových vlád s tím, že když se ti podařilo je ubránit, byli štědřejší, když ne, byli méně štědří a když ses na ně komplet vyprdnul, tak ufoni přebrali jejich vládu a ty konkrétní státy ti vyhlásily válku (a zastavily financování). Prachy sis taky mohl vydělat prodejem ufonského vybavení, které ve světě jinak nemělo obdoby a kvůli tomu bylo také značně drahé (ale blbě se kradlo nebo vyrábělo).

série X-com (občas známá jako UFO) v čj: http://cs.wikipedia.org/wiki/X-COM
na AJ wikině se člověk dozví víc, to je už ale povětšinou minulost.
"nové" X-comy, o kterých jsem mluvil a které by mohly mít s SGU hrou některé společné prvky (kdyby ji někdo někdy udělal), jsou

(netuším jestli dokončený a k sehnání) X-com Alliance:
http://www.youtube.com/watch?v=oVwIkJPM ... re=related
http://www.youtube.com/watch?v=aNwJmMcImcU
obrázky (stará grafika, ale jsou tam vidět prvky taktizování, experimentální zbraně v rukou vojáků a jiné zajímavosti): http://games.tiscali.cz/x-com-alliance-848/galerie

a Xcom - http://bonusweb.idnes.cz/pc/preview/xco ... ew_das.idn

Obojí jsou "příběhové" střílečky, s taktickými možnostmi a strategickou částí. První (alliance) je o lidské průzkumné lodi, která se ztratí v dalekém sektoru vesmíru a s omezenými zásobami a hlavně omezeným počtem lidí bojuje s nepřátelskými rasami a občas pomáhá (nebo je jí pomáháno) přátelskými. Loď postupně můžeš časem opravovat, upgradovat, v případě nutnosti dokonce přistavovat další "moduly" (sloužící ve hře jako "místnosti" - laboratoře, marodky, tělocvičny, dílny, nebo třeba i hangáry a lepší vlastní zbraně lodě). Mě to SGU připomíná docela hodně a když si odmyslíš tu deset (nebo kolik) let starou grafiku, není to tak zlé.

U té druhé hry (Xcom) - ta je novější a ačkoliv vůbec není ve vesmíru, velmi povedeně ukazuje, že JDE udělat FPS se strategickými a taktickými prvky, která má zajímavý příběh a herní mechanismy, aniž by to bylo tak přímočaře zaměřené na akci/rozhovory jako třeba ME, nebo F3.
Epitaf textové hry Universe Oddyssey



Špičkový video/military/sci-fi bonbónek všem zájemcům

Příspěvek 05.5.2011 20:56:13
Wanted Uživatelský avatar
Major
Major

Příspěvky: 1916
Bydliště: My jsme ku*** z Brna, my jsme všude doma!!
Pohlaví: Neuvedeno
Odpovědět s citací
 
Aha, tohle zase neznám já, 100 let starý hry já nemusím, i když můžou být dobrý...

CoD = Call of Duty, tuhle hru musí znát každej a teď udává celkem směr ve FPS (BF 3 ať si políbí pr*el!!)... Příběh tam je, sice takovej béčkovej, ale je tam :D

Moderních válek se asi lidi za chvíli přejí (i když jich zatím není tolik na té "kvalitní a hrající se" úrovni), ale nebude to za chvíli. Pak možná slovo dostane sci-fi (nové, neokoukané) nebo se to opět vrátí někam do minulosti...
Obrázek
HNĚV POMINE, NENÁVIST V SRDCÍCH ZŮSTÁVÁ

Příspěvek 06.5.2011 11:12:06
Ultramarinus Uživatelský avatar
Major
Major

Příspěvky: 1970
Bydliště: McRagee
Pohlaví: Neuvedeno
Odpovědět s citací
 
Hm, to chápu. Předělávka v trochu modernějším kabátku dělaná českou firmou se jmenovala :
-UFO aftermath
-UFO aftershock http://www.ufo-aftershock.com/pages/hq.html
-UFO afterlight http://www.ufo-afterlight.com/pages/hq.html

Ta je stará míň než pět let.
Původní hra má tak patnáct roků a její (naprosto) první verze se ještě hrála na "dos(u)" jestli jsi o tomhle programu někdy ještě slyšel... :D

Mám tak trochu pocit, že "malé" změny v hardwaru, které dělají různé herní přístroje jako třeba 3D brýle, kinetic (bo jak se to jmenuje), atd (kdoví kam až to zajde - kopírka pachů? ucítíš krev z rány tvého avatara a smrad z ufona? nebo ještě něco divnějšího?
Každopádně "malé" změny v hardwaru které dělají nové herní přístroje naprosto změní prožitek ze hry a tím pádem i ty "okoukané" věci bude člověk chtít zkusit znova, protože TAKOVÝMHLE způsobem je "předtím" nezažil.

Ale necháme se překvapit.
Epitaf textové hry Universe Oddyssey



Špičkový video/military/sci-fi bonbónek všem zájemcům

Příspěvek 06.5.2011 11:40:49
Wanted Uživatelský avatar
Major
Major

Příspěvky: 1916
Bydliště: My jsme ku*** z Brna, my jsme všude doma!!
Pohlaví: Neuvedeno
Odpovědět s citací
 
Snad nevěříš tomu, že nějaká hra opravdu bude?

Čísla od syfy a důvody zrušení jsou jasným signálem do světa, že legální cestou o to není zájem a ta nelegální cesta nikoho nezajímá...
Obrázek
HNĚV POMINE, NENÁVIST V SRDCÍCH ZŮSTÁVÁ

Odeslat nové téma Odpovědět na téma
PředchozíDalší

Zpět na Pokec o epizodách

cron