Už ten začátek mi přijde takovej, že by to nikdo nehrál. Kdo by chtěl překládat ovládání z antičtiny do angličtiny. Amíci to nenáviděj u seriálů a filmů, u hry už tuplem... Polovina věcí by moc lidí nebavila (mě určitě ne, protože tyhle hry nenávidím, to je jak nějakej Polda nebo podobně) a tak jak tu hru popisuješ, heh tak to i Crysis 2 by si o takové náročnosti mohl nechat jen zdát

. Ale bohužel, i když ten záměr PRO NÁS může vypadat dobře (asi bych si to zahrál), tak tohle by opravdu nepřilákalo přiliš hráčů, základna fanoušků SG není tak velká jako u jiných sci-fi, které nikdy se sledovaností neměly problémy a které na té základně staví... Ono, i když se podíváš na ten seriál, tak tam se drtivá většina postav prostě nudí, protože nemaj co dělat. Rush, Eli apod. furt jen něco počítaj, šťouraj se v systémech a snaží se tam něco najít - to by hráče nebavilo. Vojáci, někteří tam jen hlídaj nebo vařej nebo nedělaj nic a zbytek jako Scott, Greer a Young chodí na mise, které teda můžou být akční, ale mise a jejich akčnost - kdyby byla furt, tak by to imho působilo hodně blbě... A určitě jedním z motivačních prvků takových her je možnost si věci (jak své, tak třeba loď) upgradovat, tady to vůbec nejde, tady ti spíš ty věcy ubívají a ty musíš furt do kola hledat jen zásoby - to by hodně rychle omrzelo (stejně jako tomu bylo u seriálu

). Si myslím, že lidi jsou tímto světem tak přejezení, že dlouho nevznikne s tímto tématem absolutně nic, možná něco od fanoušků nebo třeba producenti uveřejní příběhy, které tam měly být, ale to je vše...