Ano pokud jsi to byl tedy ty. Když jsem objevil SG TAA tak ta hra nebyla ve vývoji a tvoje stránky se zrovna stěhovali na jiné , a od té doby jsi s tou hrou nic nedělal až teď
Slunce hřeje, vítr duje, tráva na březích se zelená. Zde se žádný býk neukryje. Oma Desala Lanteané FOREVER Battlefield3 Lidé žijí v trápení jen proto ,aby doufali že se stane zázrak. by alfel
alfel: Víš ono nejde programovat pořád, někdo ješte studuje a musí se učit, někdo chodí do práce a není čas jen na programování. Já už sem taky kolikrát plánoval že tvorbu SG-DOTE dočasně přeruším protože sem prostě nestíhal, musel se učit apod. věci. A to programuju jednoduše v GM todle je mnohem těžší a to jak na čas tak na schopnosti takže Johnyho.D chápu když s tím tenkrát seknul...
Školy je hodně, práce je hodně, sg-dote zase odloženo... samotnýho mě to už štve ale nějak mě to nechce znovu chytnout... další možné datum vydání jsou vánoce.
booble1428: Já vím že né vždy vyjde čas , ale ta otázka zněla zda to tehdy vůbec byl on kdo s tím ( myslím tak 1 rok) seknul
Slunce hřeje, vítr duje, tráva na březích se zelená. Zde se žádný býk neukryje. Oma Desala Lanteané FOREVER Battlefield3 Lidé žijí v trápení jen proto ,aby doufali že se stane zázrak. by alfel
Ono správně řečeno jsem s tím neseknul, jen jsem ze začátku zvolil dost špatnej engine a jak hra začínala být složitější tak přestal stačit. Potom samozřejmě nějákých pár měsíců jsem na tom nedělal, cestoval jsem dost a tak. Teď má hra uplně jiny raz, od grafiky az po engine.
to alfel: ono pokud bys postřehl tak půvedně hra měla běžet na blender enginu ve kterém se skriptuje v pythonu, není špatný, ale python je cca. 5X pomalejší než C(++), teď se přešlo na irrlicht(nebo jak se to píše), takže předpokládám, že se všechno přepisovalo, a z vlastní zkušenosti můžu říct, že 3D grafika se nedá zvládnout za den ani týden, chce to hodně času, programování též není naučení se pár slovíček a syntaxe, pokud se člověk nechce "zaseknout" u konzolových aplikací musí se naučit pracovat s knihovnama, navíc i kdyby s tím jak říkáš "znova" seknul, tak tenhle projekt tvoří ze své vůle, já ani ty ho neživíš, a SG projekt se nesmí prodávat
jinak můžu řict dobrá práce i na mém netbooku(mivvy m310, 2GB ram, 1,6 gHz procesor atom) a dobré FPS(24-40). Počítáte i s podporou linuxu?
No v podstatě máš pravdu akorát já teď programování vůbec neřeším to dělá jiný člověk v týmu. Já se soustředím na grafiku a na gameplay, to znemaná že do toho akorát programátorovi kecám. Ono nejde dělat uchazejici grafiku a do toho ještě programovat na takové urovni.
Ono správně řečeno jsem s tím neseknul, jen jsem ze začátku zvolil dost špatnej engine a jak hra začínala být složitější tak přestal stačit. Potom samozřejmě nějákých pár měsíců jsem na tom nedělal, cestoval jsem dost a tak. Teď má hra uplně jiny raz, od grafiky az po engine.
aj tak to se omlouvám za chybné nazvání , ale v tý době jsi stejně pracoval na hře sám ne?
Slunce hřeje, vítr duje, tráva na březích se zelená. Zde se žádný býk neukryje. Oma Desala Lanteané FOREVER Battlefield3 Lidé žijí v trápení jen proto ,aby doufali že se stane zázrak. by alfel