Ta odpověd byla dost hnusná. Ani jsem nijak nečekal kladnou brzkou odpoveď, ale když už záporná tak jsem čekal něco ve stylu: "děkujeme za zájem a informaci, o nákupu budeme uvažovat", to by aspoň mě na čas uklidnilo, protože je samozřejmé, že to nekoupí hned druhý den, je to složitá mašinerie ta televize...
Nechce se mi věřit, že to psala vystudovaná PR manažerka, spíš bych to tipoval na nějakého technika, nebo uklízečku, protože takhle se s diváky, což jsou vlastně jejich živitelé, nejedná.
Ve škole bereme obchodní korespondenci a norma se vztahuje i na e-mailovou komunikaci. Paní Oudová nevyřešila hlavní problém, což je úplný základ. Navíc má jaksi divně upořádané věty... No, jak řekl Stalker, měla by se to nejdřív naučit než bude s někým takhle komunikovat....
Ještě naděje, že dotaz zazní ve Volejte novu a odpoví konkrétněji...
