Pro pokec, nebo vaše dotazy jsem vytvořila na Discordu skupinu, přidat se můžete zde: https://discord.gg/WUTta3Dqmz

Obsah fóra Kecárna Hry Stargate modifikace Stargate mod: War begins

Stargate mod: War begins


Odeslat nové téma Odpovědět na téma
Příspěvek 28.4.2010 13:11:07
DreamorCZ Uživatelský avatar
Airman
Airman

Příspěvky: 91
Pohlaví: Neuvedeno
Odpovědět s citací
 
Mapa galaxie bude sloužit pro výběr misí v kampani a bude možné se na ni vydat různými příběhovými liniemi nebo se rozhodovat jestli plnit i bonusové mise. Vytvořit něco jako "galactic conquest" by možné bylo ale napsat příslušné skripty by trvalo hodně dlouho a výsledek by, vzhledem k možnostem Nexu, nic moc.

Mimochodem, tady je ukázka toho co určitě bude v další betě a je hotové nebo téměř před dokončením:

- nový model Ag-3 satelitů
- detailnější Ori satelit (přidána reflexní mapa, specularity, textury ve vyšším rozlišení a víc polygonů)
- plně funkční dynamické stíny
- přidány záblesky od zbraní a explozí - http://www.moddb.com/mods/stargate-mod- ... ic-shadows
- komanda můžou přistát téměř na všech lodích (využité hlavně v kampani)
- zaměřitelné zbraňové a podpůrné systémy (využité hlavně v kampani)
- přidané reflexní mapy pro většinu lodí
- zrychlené načítání módu až o 30% (záleží na HW)
- zlepšený chod módu až o 50% (záleží na HW)
- upravené AI satelitů vůči některým lodím
- možnost přidávání dalších stíhacích letek na některé lodě v MP
- možnost použít Ag-3 na mapě Assault-Atlantis
- přidané nové MP mapy (2xDM, 1xTDM, 1xAssault)

Příspěvek 29.4.2010 21:03:46
vel3 Uživatelský avatar
Airman
Airman

Příspěvky: 50
Pohlaví: Neuvedeno
Odpovědět s citací
 
Už se nemůžu dočkat, ale od začátku módů jsi Ty a tvojí spolupracovnící udělali spousty a spousty práce, což chce obdiv a poklonu. Jen doufám, že tento mód jen tak brzy neskončí, páč už ho děláte nějakou dobu a vydáváte pořád další a další verze.

Příspěvek 29.4.2010 22:04:19
artos25977 Uživatelský avatar
Staff Sergeant
Staff Sergeant

Příspěvky: 302
Pohlaví: Neuvedeno
Odpovědět s citací
 
všiml jsem si tam zbraní Destiny...mám takej dotaz...:) k jaké lodi by ste ji její silou přirovnali...?

mimochodem perfektní práce...sice ten mód nemám nainstalovanej, ale to ani hru neboť v poslední době není čas ani na to si zahrát nějakou pytlovinu...ale čas si udělám...

Příspěvek 30.4.2010 09:13:16
DreamorCZ Uživatelský avatar
Airman
Airman

Příspěvky: 91
Pohlaví: Neuvedeno
Odpovědět s citací
 
vel3: Díky. Rozhodně se nechystáme jen tak brzy skončit, minimálně ještě rok to chceme vydržet a když to bude možné tak ještě déle. A za dva měsíce už to bude přesně tři roky od založení módu.

artos25977: Popravdě ani nevíme jak budeme Destiny balancovat s ostatními loděmi. Pravděpodobně ji uděláme silnou asi jako tři ha'taky nebo tak nějak. Ale ještě není ani konec první série, kdo ví jestli Destiny nemá taky zbraně podobné dronů nebo třeba obrané roboty, snad se dozvíme víc až Rush získá plný přístup k systémům lodi.

Příspěvek 27.5.2010 17:18:40
xxxtomxxx Uživatelský avatar
Airman
Airman

Příspěvky: 16
Pohlaví: Neuvedeno

Odpovědět s citací
 
Mohl by sem někdo dát podrobný návod jak hrát po netu přes hamachi a co se musí nastavit ve skirmischeru? předem dík

Příspěvek 02.6.2010 20:08:40
vel3 Uživatelský avatar
Airman
Airman

Příspěvky: 50
Pohlaví: Neuvedeno
Odpovědět s citací
 
pěkné to jsou kanóny, už se nemůžu dočkat až nakopu nějaké wraithské lodi zadek, jestli nějaký maj :D

Příspěvek 06.6.2010 20:21:54
DreamorCZ Uživatelský avatar
Airman
Airman

Příspěvky: 91
Pohlaví: Neuvedeno
Odpovědět s citací
 
xxxtomxxx: Skirmisher nastavovat nemusíš. Na Hamachi se připojíš na nějaký "server" (viz. níže) nebo si nějaký vytvoříš, ve složce s modem dáš Mod to MP.bat, spustíš mod a dáš si hru přes LAN.

Name: SG:WB_Mp_1
Pass: MpGate
Name: SG:WB_Mp_2
Pass: MpGate


vel3: Kanóny budou na Antickém křižníku a bitevní lodi a budou pohyblivé stejně jako railguny na Bc-304.


Vydání další verze bude určitě na konci měsíce (pokud se něco strašně nepodělá). Veřejnou betu kampaně musíme minimálně odložit až do v.10, vzhledem k neustálím problémům, které se při scriptování objevují. V nové verzi se s největší pravděpodobně neobjeví žádné nové lodě, momentálně doděláváme a upravujeme ty staré, zaměřujeme se na optimalizaci chodu módu a nové efekty.

Příspěvek 30.6.2010 11:55:35
vel3 Uživatelský avatar
Airman
Airman

Příspěvky: 50
Pohlaví: Neuvedeno
Odpovědět s citací
 
Tak co Dreame už se nám blíží konec druhého čtvrtletí, tak kdy nám to výjde ať máme co hrát.

A mimochodem ta Destiny, pěkně jste ji udělali, tak vyřiď autorovi mou poklonu teda pokud ji dělal někdo jiný než ty a pokud jsi ji dělal ty tak hodně pěkná práce. Už se těším jak s ní budu ničit Hataky, 304 a Aurory :D

Příspěvek 30.6.2010 16:34:22
Wornos Uživatelský avatar
Staff Sergeant
Staff Sergeant

Příspěvky: 307
Bydliště: Turany(Slovensko)
Pohlaví: Neuvedeno

Odpovědět s citací
 
DreamorCZ potreboval by som poradit.
Nedávno som si kúpil nový počítač a nainštaloval som si do neho Nexus: The Jupiter Incident. Mam taktiež nový Full HD monitor s rozlíšením 1920×1080.
Chcel by som sa spýtať, či táato hra ide nastavit na widescreen a na HD rozlíšenie, lebo v základnom menu je len rozlíšenie 1600×1200 a to v pomere 4:3.
Ak to ide prosím napíš ako.
Obrázek

Příspěvek 30.6.2010 19:07:38
DreamorCZ Uživatelský avatar
Airman
Airman

Příspěvky: 91
Pohlaví: Neuvedeno
Odpovědět s citací
 
vel3: Nová verze už jen čeká na authorizaci na ModDB, takže do 24 hodin bude k dispozici. Destiny dělal Marchello, já k ní jen vymodeloval zbraně. S trochou štěstí bude připravená do verze 10. Pochvalu mu vyřídím. 8)


Wornos: Jiná rozlišení, než jsou k dispozici, se musí nastavit v registrech. V registrech si musíš najít Nexus a položky Display_Height (výška), Display_Width (šířka) a Display_Mode (hraní v okně on/off). U nastavování výšky a šířky musíš mít zaškrtnutou desítkovou soustavu (decimálku), u Display_Mode pro hraní přes celou obrazovku musíš nastavit 1 (pro hraní v okně 2). Pokud budeš mít problémy s hledáním tak skus adresy:
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Mithis\Nexus - The Jupiter Incident
nebo
HKEY_CURRENT_USER\Software\Classes\VirtualStore\MACHINE\SOFTWARE\Mithis\Nexus - The Jupiter Incident

Příspěvek 30.6.2010 20:13:26
Wornos Uživatelský avatar
Staff Sergeant
Staff Sergeant

Příspěvky: 307
Bydliště: Turany(Slovensko)
Pohlaví: Neuvedeno

Odpovědět s citací
 
Furt to nefunguje. Skúšal som obidve adresy a nič. Program si dá stále len to pôvodné rozlíšenie a roztiahne ho na celú obrazovku. Ciže to vlastne nieje klasické widescreen ale iba tak hnusne roztiahnute.
Obrázek

Příspěvek 30.6.2010 20:51:16
DreamorCZ Uživatelský avatar
Airman
Airman

Příspěvky: 91
Pohlaví: Neuvedeno
Odpovědět s citací
 
Ještě zkus nastavit hru v okně (Display_Mode 2). Osobně jsem to nezkoušel, protože mám max. 1280x1024.

Příspěvek 01.7.2010 07:34:43
vel3 Uživatelský avatar
Airman
Airman

Příspěvky: 50
Pohlaví: Neuvedeno
Odpovědět s citací
 
Pěkné efekty, hodně jste to vylepšili, v předchozím díle Efekty na štítech, teď odraz palby na trupu.

Příspěvek 01.7.2010 15:36:18
Hellmark Airman
Airman

Příspěvky: 2
Pohlaví: Neuvedeno
Odpovědět s citací
 
Mám probém - mám windows 7 a když chci spustit mp nebo sp.bat i když zkouším vistu tak ani jedno mi nespouští ani singleplayer ani multiplayer, jen naskočí příkazový řádek napíše se tam pár příkazu,potom se vypne a to je vše, nic se mi nespustí, jak to mám odstranit ?

Příspěvek 01.7.2010 16:16:47
DreamorCZ Uživatelský avatar
Airman
Airman

Příspěvky: 91
Pohlaví: Neuvedeno
Odpovědět s citací
 
Soubory Mod to SP/MP.bat pouze přepínají mód do SP nebo MP. Mód se spouští přes Nexus menu. Přibaleno je i CZ ReadMe, doporučiji přečíst.

Odeslat nové téma Odpovědět na téma
PředchozíDalší

Zpět na Stargate modifikace

cron