Pro pokec, nebo vaše dotazy jsem vytvořila na Discordu skupinu, přidat se můžete zde: https://discord.gg/WUTta3Dqmz

Obsah fóra Pokec nejen o seriálových technologiích Technologie Bug ve štítech ?

Bug ve štítech ?

Detailní rozbory nejrůznějších technologií s jakými jsme se kdy setkali.

Odeslat nové téma Odpovědět na téma
Příspěvek 24.10.2011 18:21:42

Příspěvky: 70
Bydliště: --Enterprise--
Pohlaví: Neuvedeno
Odpovědět s citací
 
Mnohokrát když dojde k bitvám tak jsou štíty zaplé na maximum, ale nechápu proč když se do zaštítované lodi střílí tak z ní všude lítají jiskry, praská potrubí,...

Neměli-by štíty vše zadržet než se dostanou na 0% ?
Rogers: Jste všichni padlí do 14.00.
O'Neill: Zimního nebo letního času?

Obrázek

Příspěvek 24.10.2011 18:25:44
samo1995 Uživatelský avatar
Airman First Class
Airman First Class

Příspěvky: 185
Pohlaví: Neuvedeno
Odpovědět s citací
 
Antické a orájske áno. Čo sa týka tých azgardských, tak tie asi nie
Jaffský vtip
Hadí, Horův a Sethův strážce se sejdou na neutrální planetě. Chvilka napětí. Hadímu strážci žhnou oči, Horovu strážci se leskne zobák. A Sethovu teče z nosu.
[b]

Příspěvek 24.10.2011 20:12:42
Daedalos304 Uživatelský avatar
Major General
Major General

Příspěvky: 3867
Bydliště: Boskovice
Pohlaví: Muž
Odpovědět s citací
 
ani antický ne...alespoň ne ty na lodích třídy Aurora (Altnatis má krapet jiný štíty), ale podle mě je to prostě pro efekt a mohlo by to být způsobovaný nárazovou energií, kterou musí buffery štítů vykompenzovat, což se asi ne vždy daří

Příspěvek 24.10.2011 20:42:10
SPeeDy Uživatelský avatar
Senior Master Sergeant
Senior Master Sergeant

Příspěvky: 665
Pohlaví: Neuvedeno
Odpovědět s citací
 
No je to dost přitažené za vlasy. Je pravda, že takový nápor energie se musí někam uvolnit a i když to umožňují štíty tak ty zásobníky to nedokáží na100% a ta energie se prostě uvolní a dojde ke zkratu i když nevím proč by praskalo potrubí ;-) Ale když např. na Atlantský štít(napájen jedním ZPM) pálil Asuranský satelit(téměř neomezené energie), tak žádné jiskry nelétaly, ale když bojovala Atlantis proti SuperHive, tak jiskry létaly, i když měli štít napájený třemi ZPM(Je mě jasné, že něco se vybilo pohonem červí díry a palbou dronů)

Příspěvek 24.10.2011 21:20:30
samo1995 Uživatelský avatar
Airman First Class
Airman First Class

Příspěvky: 185
Pohlaví: Neuvedeno
Odpovědět s citací
 
Hmm...To je efekt, to áno. Ale zoberte si to takto. Narazíte autom do steny v 100km/h. Vyše auto má deformačné zóny, čiže ten náraz pocítite menej, ako auto, kt. deformačné zóny nemá a je vystužené titanom. Takže, ak narazí strela do štítov, celá loď sa posunie dozadu (akcia-reakcia). Ak máte azgardské štíty, tak ten náraz pocítite oveľa viak ako pri antických štítoch, ktorý tento posun nejak kompenzujú. Samozrejme že prasknutie potrubia zázadne len na mostíku ktoré sa vždy vyrieši pokrútením kohútika (mimohodom, prečo ten kohútik nezakrútia pred bitkou? Potom by mali menej práce)... Alebo iskry na mostíku sú nezmysel. Ale náraz sa dá očakávať.

Príklad:
Keď útočil na Atlantídu superhive, tak jeho strely ju tlačili dole smerom k Zemi. Iskry sú samozrejme len pre efekt.
Jaffský vtip
Hadí, Horův a Sethův strážce se sejdou na neutrální planetě. Chvilka napětí. Hadímu strážci žhnou oči, Horovu strážci se leskne zobák. A Sethovu teče z nosu.
[b]

Příspěvek 21.11.2011 22:24:34
Ultramarinus Uživatelský avatar
Major
Major

Příspěvky: 1970
Bydliště: McRagee
Pohlaví: Neuvedeno
Odpovědět s citací
 
Autoři to asi pořád berou tak, jak se to dělo za 2. světové. Stejně se podle tohohle systému "bitevní lodě/letadlovky" v SG taktizuje. Občas mám pocit, že autoři berou 304ky jako obří létající parou a uhlím poháněné bitevní lodě z první světové.
Epitaf textové hry Universe Oddyssey



Špičkový video/military/sci-fi bonbónek všem zájemcům

Příspěvek 03.12.2011 21:56:28
Yeyind Uživatelský avatar
Second Lieutenant
Second Lieutenant

Příspěvky: 1053
Bydliště: TFS Kahlan
Pohlaví: Neuvedeno
Odpovědět s citací
 
To je zase o situaci: Jednou se začne můstek prakticky rozpadat po palbě ze starého plesnivého Ha'taku a pak jsou tu případy, kdy by posádka mohla klidně stavět domino jako například při palbě antického děla, které dokázalo zničit flotilu wraithů ;) viz. zde:
http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=9lsSaEyO8XI#t=94s
In brightest day, in blackest night.
No color shall escape his sight.
Let those who joined Shepard's fight.
Beware his logic...weird ghostly child!

Příspěvek 03.12.2011 22:53:17
deadalos Uživatelský avatar
Captain
Captain

Příspěvky: 1544
Pohlaví: Neuvedeno
Odpovědět s citací
 
ono to asi sotu energijí vtěch střelách má málo společného ale to bude tím jak ty střelio narážejí na štít a lod to má těžké vydržet to dělo v tom díle bylo asi slabší ale rychlejší proto mohlo úl tak snadno dát když nemá štíty a proč ty jiskry nevím ale vím proč to tak vypadalo v díle nepřítel před brani a ne stim satelitem nepšíklad ty zbraně byli silnější a to už ty nerázi ovlivnvali i lod v tomto případě městoldˇ

Příspěvek 04.12.2011 03:13:45
Ultramarinus Uživatelský avatar
Major
Major

Příspěvky: 1970
Bydliště: McRagee
Pohlaví: Neuvedeno
Odpovědět s citací
 
Na poškození bráněného objektu má vliv jenom typ štítu, množství energie pro něj které může bráněný objekt použít, typ zbraně a množství energie které útočník používá a pak ještě možná frekvence zásahů a poměr energie/velikost zasažené plochy. Menší vliv má i prostředí, ve kterém dochází k zásahům (příklad - ve vodě se síla útoku trochu snižuje, ve vzduchoprázdnu se k namáhání štítu přidává u Atlantis atmosferický tlak zevnitř objektu na vnitřní stranu štítu.)

Kam přesně štít zasahuješ by, nemělo mít takový vliv. A jde o to, že (minimálně šestkrát menší než hive - a podle některých měřítek až desetkrát menší než hive) hatak prostě apriori NEMÚŽE mít stejné energetické zásoby a gigakvéry, jako mají wraithové na hivech a ti zase nemůžou být tak technologicky zaostalí oproti goauldům, aby dávalo smysl, že jedním hatakem usmažíš v některých dílech 304ku, kterou v jiných vidíš krájet hivy jak na běžícím pásu bez ztráty kytičky.

Prostě a jednoduše - to, jestli 304ka vyhrává nebo dostává klepec se řídí jen a pouze scénářem (jak se to hodí do příběhu), a ne logikou, taktikou, nebo nedej bože technologií stran (ačkoliv na tu dávají lehce větší pozor než na předešlé dva faktory).
Epitaf textové hry Universe Oddyssey



Špičkový video/military/sci-fi bonbónek všem zájemcům

Odeslat nové téma Odpovědět na téma

Zpět na Technologie

cron