Pro pokec, nebo vaše dotazy jsem vytvořila na Discordu skupinu, přidat se můžete zde: https://discord.gg/WUTta3Dqmz

Obsah fóra Pokec nejen o seriálových technologiích Technologie ZMENY NA LODICH

ZMENY NA LODICH

Detailní rozbory nejrůznějších technologií s jakými jsme se kdy setkali.

Odeslat nové téma Odpovědět na téma
Příspěvek 25.5.2009 19:58:55
looserman Uživatelský avatar
Airman First Class
Airman First Class

Příspěvky: 102
Bydliště: tam kde se ostatni boji zit
Pohlaví: Neuvedeno

Odpovědět s citací
 
tak ja zkusim novy tema...
kdybyste mohli na jakekoli lodi ze SGA a SG-1 neco technologicky zmenit,co by to bylo(a na jake lodi samozrejme).
snad nic nekopiruju....
NAZDAR!

Příspěvek 25.5.2009 20:40:30
Lorkis Uživatelský avatar
Airman
Airman

Příspěvky: 36
Bydliště: Jihlava
Pohlaví: Neuvedeno

Odpovědět s citací
 
Tak první pozemská loď Prometheus má naprosto hrozný tvar, není aerodynamický nic, až poté Oddysea a další lodě byli klasicky placaté, čili mohli manévrovat atd... a ještě hrozné byli ty zbraně než dostali od Asgardů v desáté řadě energetická děla...
Obrázek

Příspěvek 25.5.2009 20:46:57
Dragon Uživatelský avatar
Brigadier General
Brigadier General

Příspěvky: 3021
Pohlaví: Muž

Odpovědět s citací
 
:rflmao: :rflmao: :rflmao: :rflmao:

Prometheus má naprosto hrozný tvar, není aerodynamický

jako sorry, ale tohle mě uzemnilo :rflmao: :rflmao:

jinak když vezmeš tohle téma v celým potenciálu, tak ti řeknu toto.
"na všech vše a vznikne ti tak většina fan lodí" a je to tak, ale pokud bych ěl zůstat aspoň u toho základu tak na příklad
Ori křižník...více děl po stranách zvýšit kadenci

ale jinak by šel i zmenšit, nebo zachovat velikost, ale celou plochu využít na zbraňové platformy a dát ještě leší štít a samozřejmě zrychlit a zvýšit manévrovanost, vlastně tím překopeš celou loď, jen ten vzdálený vzhled ti zůstane aspoň podobný.... a takto by to šlo u každé lodi.
Povídky
Vše potřebné naleznete-ZDE
Osudový skok-ZDE
HRA
*Jumper vs. Wraith ´s
(klikni)
„Myšlenka, i když nebyla převedena do podoby obrazu, je sama uměleckým dílem. Myšlenkový proces umělce bývá často zajímavější než výsledná realizace.“
          Sol LeWitt

Příspěvek 25.5.2009 20:50:18
Lorkis Uživatelský avatar
Airman
Airman

Příspěvky: 36
Bydliště: Jihlava
Pohlaví: Neuvedeno

Odpovědět s citací
 
Co je na tom vtipného? Vím že ve Vakuu vesmíru je nějaká aerodynamika ukradená, ale byli i na planetách s atmosférou...
Obrázek

Příspěvek 25.5.2009 21:23:18
Foo Fighter Uživatelský avatar
Second Lieutenant
Second Lieutenant

Příspěvky: 1086
Bydliště: Senica, SR
Pohlaví: Neuvedeno
Odpovědět s citací
 
V atmosfére, keď majú zapnutý štít, tak im môže byť tvar lode ukradnutý.

Příspěvek 25.5.2009 22:38:56
gravidus Uživatelský avatar
Second Lieutenant
Second Lieutenant

Příspěvky: 1142
Pohlaví: Neuvedeno

Odpovědět s citací
 
Dragon: No a co sis myslel s tim prometheusem??? Víš jakej je ve vesmíru odpor vzduchu????

Jinak mě se Prometheus designově líbí, právě protože je takovej sockovskej... Takže kdyby podle mě bylo, dal bych do něj asgardský jádro a asgardský pampersky a byl bych spokojen... :)

Příspěvek 26.5.2009 05:14:03
Many Uživatelský avatar
Airman First Class
Airman First Class

Příspěvky: 115
Bydliště: Nymburk
Pohlaví: Neuvedeno

Odpovědět s citací
 
V tý době který byl Prometheus oni byli rádi že vůbec nějakou loď mají.Jinak asi bych taky dodal víc zbraní k Ori.
Zelenka: What did you touch?
Scientist: Nothing.
Zelenka: Ježiši, já s těma hercema nemůžu dělat.

Příspěvek 26.5.2009 06:09:30
Lorkis Uživatelský avatar
Airman
Airman

Příspěvky: 36
Bydliště: Jihlava
Pohlaví: Neuvedeno

Odpovědět s citací
 
Foo Fighter píše:
V atmosfére, keď majú zapnutý štít, tak im môže byť tvar lode ukradnutý.

Pravda... ale i tak ten tvar se mi prostě nelíbí... ale zato Oddysea se povedla...
Obrázek

Příspěvek 26.5.2009 07:52:40
looserman Uživatelský avatar
Airman First Class
Airman First Class

Příspěvky: 102
Bydliště: tam kde se ostatni boji zit
Pohlaví: Neuvedeno

Odpovědět s citací
 
[quote="Dragon"]jinak když vezmeš tohle téma v celým potenciálu, tak ti řeknu toto.
"na všech vše a vznikne ti tak většina fan lodí" a je to tak, ale pokud bych ěl zůstat aspoň u toho základu tak na příklad
Ori křižník...více děl po stranách zvýšit kadenci

jo presne todle chci....cim vic uprav tim vic fan lod :D
a prosimte kam bys ori križníku nacpal ty dela?? :shock:
NAZDAR!

Příspěvek 26.5.2009 12:50:29
Edicius Airman First Class
Airman First Class

Příspěvky: 159
Pohlaví: Neuvedeno

Odpovědět s citací
 
tohle mi neda a taky se podelim s napady.

1) u nasich lodi se rozhodnout zda maji nasazeny ve vesmiru nebo v atmosfere, tyhle hybridy nic moc, podle toho dale navrhovat tvar, vybavu, ...

2) u vesmirnych verzi nedelat okna, zbytecnost ve vesmiru a jeste nebezpecna, pridat jako vybavu skafandry pro kazdyho clena posadky, mustek presunout hluboko do trupu ( vice bezpecne misto, okna nepotrebuji staci obrazovky), zvysit pancerovani trupu ( alespon 30-40 cm tlusty pancir, na dulezitych mistech klidne i 80-100 cm) pak bude lod stale bojeschopna i bez stitu aspon na chvili, vyssi pestrost zbrani ( slaby rychlopalny na bodovou obranu, strely na vzdalene cile na kazdou strelu tak 10 megatunovou hlavici ne ty prskavky co maji ted, paprskomety na stredni boj), zlepsit konstrukci stihacek a vyvinout bombardery a zvysit jejich pocet na lodi, tvar trupu je zanedbatelny ve vesmiru ale delat o nejmensi plochu, presunout ubikace a kajuty hned pod plast ( vice objemu na ztlumeni skod po zasahu, tim lepsi ochrana dulezitych casti), vycenasobne jisteni lodnich systemu ( dvoj az trojnasobne), vytvorit automaticky obrany system ( clovek reaguje prilis pomalu, sverit mu ovladani bodove obrany, moznost aktivovat stit v ohrozeni lodi a uhybne manevry).

3) u atmosfericke verze zohlednit areodynamicky tvar, neni nutna zaloh podpory zivota, skafandry... jinak nevidim duvod stavet tenhle typ plavidla

Příspěvek 26.5.2009 13:04:13
Lorkis Uživatelský avatar
Airman
Airman

Příspěvky: 36
Bydliště: Jihlava
Pohlaví: Neuvedeno

Odpovědět s citací
 
Edicitus:
Souhlasím s tebou že můstek je špatně postavený a že by stačily obrazovky, ale nebyla by to pak celkem nuda? V seriálu často dávají scény kde je vidět jak střela letí atd... kdyby to bylo na obrazovkách moc dobré by to nebylo :lol:
Obrázek

Příspěvek 26.5.2009 13:27:21
Mirra Uživatelský avatar
Senior Master Sergeant
Senior Master Sergeant

Příspěvky: 673
Bydliště: Tlučná (u Plzně) / Mantichorské království
Pohlaví: Neuvedeno

Odpovědět s citací
 
Většina toho, co řeknu je inspirováno Honorverse...

1) Tvar lodě. Design je sice fajn, ale extitickou stránkou soupeře neumlátíte. Pokud zrovna některé části (motory / hangáry) nevyžadují oddělenou sekci, je nejlepší stavět co možná nejkompaktnější tvar, aby vám nějaký šťastný zásah nerozpůlil loď na dvě.

2) Zakopat můstek. Od dob námořních lodí, kdy kapitán vše sledoval vlastníma očima uplynula dlouhá doba a ve vesmíru je to pitomost, aby byl můstek nahoře každému na odstřel (Na to doplatila např. Enterprise (NX-01) v alternativní budoucnosti). V případě SG i ST by byla nejlogičtější varianta vždy rozstřílet můstek a ochromit tak loď. Proto je ideální přesunout můstek doprostřed tělesa lodi. Protože je ale náhoda vůl, nebylo by od věci mít i záloní můstek se záložním velícím týmem, vedeným např. prvním důstojníkem.

3) Skafandry v případě bojového nasazení. Je pravda, že tady je trochu jiná situace než v Honorverse, kde se lodě na střet připravovaly až hodiny, zatímco v SG se jde rovnou do akce, ale přesto se dá na bojovou akci připravit a nasadit si skafandry. Ono v sekci bez vzduchu nejde pracovat jen tak a pokud vím, tak v SG nejsou silová pole pro zalátání děr v trupu.

4) Záložní centra různých systémů rozložit různě po lodi. Ono je fakt fajn, když vám něco odpálí strojovnu a s tím i řízení všech systémů. Cpát pak všechno jištění na jedno místo sice sníží náročnost na lidské zdroje, ale další štastný zásah vám vyřadí i všechny zálohy.

5) Bodová obrana. Chtělo by to nejen spoléhat na štíty, ale mít také i nějakou aktivní obranu proti střelám a stíhačkám. Ono by šlo dát na okraj lodi několik stanovišť laserů / projektilových zbraní, aby se pokusily cíle zneškodnit. Hlavně u střel, které s SG nemanévrují by šlo pro počítačem řízenou obranu o snadnou práci. A stíhačům soupeře by se taky znepříjemnil život. Preferoval bych nasazení počítače před lidmi, protože počítač má vyšší přesnost a nižší reakční dobu a posádka by byla na okrajích trupu docela na ráně. Na druhou stranu, počítačový výkon není nekonečný...

6) Záloha hyperpohonu. Chtělo by to mít třeba nějaké pohotovostní jádro HP pro nouzové ústupy. Ono je už klišoidní, když po pár zásazích dojde k vyřazení hyperpohonu a loď nemá kam ustoupit. Naneštěstí scénáristé SG by s radostí nechávali okamžitě vyřadit i podobný systém, pokud by byl...

7) Rušičky, klamné cíle. Je fajn, když vám zásah pohltí štíty, ale lepší je, když vás vůbec netrefí. Ve vesmíru se stejně souboje lodí neřídí vizuálně ale pomocí senzorových dat, takže by se naše loď mohla snažit tu soupeřovo zmást rušivými signály...
Obrázek
Star Trek Atlantis vyšel Part VI 1x02
viewtopic.php?t=4621

Příspěvek 26.5.2009 14:06:35
lihkan Uživatelský avatar
Staff Sergeant
Staff Sergeant

Příspěvky: 388
Bydliště: South Park
Pohlaví: Neuvedeno
Odpovědět s citací
 
ja si vytuneni ORIske wc lode dokazu predstavit velmi snadno :rflmao:

[img][./images/thumbs/48458876_1243343039.png]http://img29.imageshack.us/img29/2690/48458876.png[/img]

ted uz ale vazne: co se tice vice zbrani WC lodi nenpadlo vas treba ze tensuper laser muze byt tak energeticky narocny ze uz tam vice zbrani dat proste nejde :hmmm:

jinak naprsto souhlasim s Mirrou :bounce: myslim ze to vystih dokonale:mustek do trupu vic zaloh na ruznych mistech a klamne cile/rusicky :idea:
[img][./images/thumbs/colasignproject_1246512172.png]http://img148.imageshack.us/img148/7776/colasignproject.png[/img]
má literární tvorba:
Obrázek
Niní ve vaší povídkové sekci

Příspěvek 26.5.2009 14:27:21
Edicius Airman First Class
Airman First Class

Příspěvky: 159
Pohlaví: Neuvedeno

Odpovědět s citací
 
Lorkis:
Kdyby to spravne udelali tak ne, ja si dovedu predstavit takovy boj, treba pohled od stanovste zbrani palici lode na cilovou, pripadne kamera dopravazejici strelu od vystrelu pres pruchod selhavajicim stitem az po zaryti do trupu cile + nasledna dekomprese v poskozenych oblasti a par vycucnutych lidi.

Příspěvek 26.5.2009 14:30:07
lihkan Uživatelský avatar
Staff Sergeant
Staff Sergeant

Příspěvky: 388
Bydliště: South Park
Pohlaví: Neuvedeno
Odpovědět s citací
 
taky fakt :) na to dle meho nema ani tak vliv polozeni mustku jako schopnost filmaru a programatoru co delaj pocitacove efekty
[img][./images/thumbs/colasignproject_1246512172.png]http://img148.imageshack.us/img148/7776/colasignproject.png[/img]
má literární tvorba:
Obrázek
Niní ve vaší povídkové sekci

Odeslat nové téma Odpovědět na téma
Další

Zpět na Technologie

cron