Pro pokec, nebo vaše dotazy jsem vytvořila na Discordu skupinu, přidat se můžete zde: https://discord.gg/WUTta3Dqmz

Obsah fóra Pokec nejen o seriálových technologiích Technologie Destiny

Destiny

Detailní rozbory nejrůznějších technologií s jakými jsme se kdy setkali.

Odeslat nové téma Odpovědět na téma
Příspěvek 28.3.2011 15:20:17
Ultramarinus Uživatelský avatar
Major
Major

Příspěvky: 1970
Bydliště: McRagee
Pohlaví: Neuvedeno
Odpovědět s citací
 
Evil: Jak kdy, už jsme byli i svědky toho, že se prostě všechny najednou rozsvítily a otevřela se brána, v podstatě v jedné vteřině.

Navíc (u tohohle zadávání po jednom ševronu) vzniká výrazná nekonzistence, související s tím, že by se v galaxii musely začít rozsvěcet VŠECHNY brány, které ve své adrese mají stejný ševron, který zrovna volající zmáčkne.

V systému tisíců bran prostě musí být víc adres, jejichž začátek (jeden, nebo víc symbolů) je stejný jako první symboly v adrese, kam chceš doopravdy jít. To by se začaly rozsvěcet a až bys zadal první ševron který s jejich adresou nesouvisí tak by se zhasly??? Protože tak by to při "real time" rozsvěcení ševronů (které by mělo odpovídat jejich zmáčknutí na volajícím DHD) mělo fungovat... Nikdy jsme ale takové situace nebyli (ani na Zemi ani jinde) svědky. PRÁVĚ PROTO je "zadávání a zároveň vytáčení ve stejnou chvíli" jednotlivých ševronů hloupost. JAK by to boha jeho cílová brána měla poznat, že jde zrovna O NI, když zmáčknou PRVNÍ symbol z adresy???

Ten příklad s vyhozením brány v Exodu není tak dobrý, protože jsme se bavili o ševronech svítích na bráně co přijímá a oni evidentně vytáčeli pryč.

Symboly na SGA bráně svítí ve vesmíru nejspíš proto, že ne vždy by na orbitě byla brána na slunci a nebyla by tak dobře vidět (pro toho kdo se do ní chce trefit). Když svítí, vidět je. Nebo možná proto, že symboly na SGA bráně se místo otáčení rozsvěcují a když už je brána aktivní, není potřeba "signalizovat" jaký je zrovna vytočený symbol, ale je výhodnější použít světélkování ke zvýraznění brány samé.

Ps.: Jak by asi z druhé (přímající) strany vypadalo takovéhle vytáčení ševronů???:
http://www.youtube.com/watch?v=dfKcZurH ... re=related
Epitaf textové hry Universe Oddyssey



Špičkový video/military/sci-fi bonbónek všem zájemcům

Příspěvek 28.3.2011 15:43:34
Evil Uživatelský avatar
Second Lieutenant
Second Lieutenant

Příspěvky: 1158
Bydliště: SR-Zvolen
Pohlaví: Neuvedeno
Odpovědět s citací
 
Evil: Jak kdy, už jsme byli i svědky toho, že se prostě všechny najednou rozsvítily a otevřela se brána, v podstatě v jedné vteřině.

Navíc (u tohohle zadávání po jednom ševronu) vzniká výrazná nekonzistence, související s tím, že by se v galaxii musely začít rozsvěcet VŠECHNY brány, které ve své adrese mají stejný ševron, který zrovna volající zmáčkne.


Mas tam jasny dokaz!!!Dodaj mi ty video kde je to naopak.Tak sa chevrony rozvecuju na vsetkych Branach je v tom problem???Nie...popripade je to oneskore o par sekund ked clovek zada aj druhy chevron cim sa kombinatorikov znizi pocet rovnakych adries.
To s Asgardom je len scenaristicka fantazia aby zobrazili vyspelost Asgardov a rovnako to vedia aj Noxovia...nebol vytvoreny ani len vortex pri vytvoreni wormhole.
Obrázek

Příspěvek 28.3.2011 15:46:21
Foo Fighter Uživatelský avatar
Second Lieutenant
Second Lieutenant

Příspěvky: 1086
Bydliště: Senica, SR
Pohlaví: Neuvedeno
Odpovědět s citací
 
Ultramarinus píše:
JAK by to boha jeho cílová brána měla poznat, že jde zrovna O NI, když zmáčknou PRVNÍ symbol z adresy???

Asi tak, ako to, že sa má hneď zatvoriť, keď prejdú všetci, ktorí chceli prejsť :lol: Proste ďalšia nedomyslenosť zo strany scénaristov, akých je v celom SG plno.
Niekedy sa pri prichádzajúcej červej diere brána otáča a postupne sa rozsvecujú ševrony, niekedy sa brána otvorí hneď a bez otáčania.

Příspěvek 28.3.2011 15:52:42
Evil Uživatelský avatar
Second Lieutenant
Second Lieutenant

Příspěvky: 1158
Bydliště: SR-Zvolen
Pohlaví: Neuvedeno
Odpovědět s citací
 
presne tak tuto vidno aj takto mohli zistit ze idu z Destiny:
(opat vidno ze symboly sa jednotlivo zadavaju + tu sa este toci aj vnutorny kruh)

http://www.youtube.com/watch?v=Ntrmr_iPyGg
Obrázek

Příspěvek 28.3.2011 15:58:13
tomperys Airman
Airman

Příspěvky: 52
Pohlaví: Neuvedeno
Odpovědět s citací
 
Evil píše:
Evil: Jak kdy, už jsme byli i svědky toho, že se prostě všechny najednou rozsvítily a otevřela se brána, v podstatě v jedné vteřině.

Navíc (u tohohle zadávání po jednom ševronu) vzniká výrazná nekonzistence, související s tím, že by se v galaxii musely začít rozsvěcet VŠECHNY brány, které ve své adrese mají stejný ševron, který zrovna volající zmáčkne.


Mas tam jasny dokaz!!!Dodaj mi ty video kde je to naopak.Tak sa chevrony rozvecuju na vsetkych Branach je v tom problem???Nie...popripade je to oneskore o par sekund ked clovek zada aj druhy chevron cim sa kombinatorikov znizi pocet rovnakych adries.
To s Asgardom je len scenaristicka fantazia aby zobrazili vyspelost Asgardov a rovnako to vedia aj Noxovia...nebol vytvoreny ani len vortex pri vytvoreni wormhole.


Heh nechci nic rikat, ale cely ten serial je jen fantazie scenaristu, takze to ze nekdy sviti 7 a jindy 9 sevronu nemusi mit proste zadny vyznnam (stejne jako kdyz v puvodnim filmu sevrony nesvitily a pak ano). Bud je to proste chyba scenaristu, nebo se najednou rozhodli udelat to jinak. Kdo vi. A my se tu ted hadame kdo ma pravdu :DDDDD

Příspěvek 28.3.2011 16:04:15
Evil Uživatelský avatar
Second Lieutenant
Second Lieutenant

Příspěvky: 1158
Bydliště: SR-Zvolen
Pohlaví: Neuvedeno
Odpovědět s citací
 
ok, uzavrieme to ze ja. :wink:
Obrázek

Příspěvek 28.3.2011 17:34:37
Ultramarinus Uživatelský avatar
Major
Major

Příspěvky: 1970
Bydliště: McRagee
Pohlaví: Neuvedeno
Odpovědět s citací
 
Ok. :yes:
Epitaf textové hry Universe Oddyssey



Špičkový video/military/sci-fi bonbónek všem zájemcům

Příspěvek 28.3.2011 18:33:33
Huckllebery Airman First Class
Airman First Class

Příspěvky: 149
Pohlaví: Neuvedeno
Odpovědět s citací
 
btw: jsem jediny kdo NEVERI tomu ze v SGC by nebyli schopni rozeznat spojeni v ramci jedne galaxie a v ramci nekolikset galaxii? ikdyby jim to nerikalo adresu ...
Radsi desetkrat spadnu nez abych jednou nevstal

Příspěvek 28.3.2011 19:44:26
tomperys Airman
Airman

Příspěvky: 52
Pohlaví: Neuvedeno
Odpovědět s citací
 
:D :D No tak to už je snad rozřešený... poznat by to mělo jít podle ševronů. Alespoň v SG1 to tak bylo. Nepoznají ale bohužel kdo přesně volá. Ono by to asi stejně nebylo moc podstatné, kdyby u DHD byl displej kde by se ukázalo něco jako "právě je vytážená brána z ABCDEFGH adresy"......

Na té planetě ji totiž může použít kdokoliv, klidně i nějací rebelové, povstalci, nový režim nebo zcela jíná rasa, která předchozí lidem zpřátelené obyvatele vyhubí. Pak by vytočili Zemi, na Zemi by si řekli a jó to jsou naší známí a bránou by prošla bomba a následně armáda....

Příspěvek 29.3.2011 21:05:23
NoMouse Uživatelský avatar
Airman First Class
Airman First Class

Příspěvky: 191
Bydliště: V jedné předaleké galaxii....
Pohlaví: Neuvedeno
Odpovědět s citací
 
Huckllebery: Taky jsem tu chtěl poznamenat, že ani kdyby nevěděli počet chevronů, tak ta červí díra z druhého konce vesmíru musí mít úplně jiné parametry než v rámci naší galaxie a různou telemetrii v SGC mají a jsou schopní z ní poznat ledasco, takže volání z Destiny imho museli bezpečně poznat.
Good night, Destiny!

Příspěvek 21.4.2011 14:52:49
Donny Uživatelský avatar
Airman
Airman

Příspěvky: 44
Pohlaví: Neuvedeno
Odpovědět s citací
 
já si myslí že by to vypadalo blbě kdyby svítili jenom nějaký chevrony
plk.O'Neill: Padám z té smyčky pryč. Řeknu ti, Teal'cu, že jestli brzy nezjistíme jak z toho ven tak se zvoknu… zcvoku… to znamená přijít o rozum, zbláznit se, zešílet, zmagořit, přestat se ovládat, mít o kolečko víc, plácat pátý přes devátý, zblbnout!

Příspěvek 21.4.2011 14:53:50
Donny Uživatelský avatar
Airman
Airman

Příspěvky: 44
Pohlaví: Neuvedeno
Odpovědět s citací
 
tím ale neříkám že to není divný
plk.O'Neill: Padám z té smyčky pryč. Řeknu ti, Teal'cu, že jestli brzy nezjistíme jak z toho ven tak se zvoknu… zcvoku… to znamená přijít o rozum, zbláznit se, zešílet, zmagořit, přestat se ovládat, mít o kolečko víc, plácat pátý přes devátý, zblbnout!

Příspěvek 21.4.2011 22:44:02
Ronaldus7 Uživatelský avatar
Staff Sergeant
Staff Sergeant

Příspěvky: 380
Bydliště: CZ - Plzeňsko - Tachovsko
Pohlaví: Neuvedeno
Odpovědět s citací
 
dva příspěvky pod sebou.... edituj!!!
Pokud tě štve, že zrušili SGU, hoď si tohle pod podpisu.
Pukud tě štvou lidi co jsou rádi že zrušili SGU, hoď si tohle do podpisu.

Příspěvek 25.4.2011 21:50:06
Ultramarinus Uživatelský avatar
Major
Major

Příspěvky: 1970
Bydliště: McRagee
Pohlaví: Neuvedeno
Odpovědět s citací
 
Škoda, že se ve Twinn Destinies nepodařilo zachránit tu "starší" Destiny. Sice byla příšerně domlácená ale kdyby jí použili na náhradní díly ve velkém (třeba by si z ní vzali náhradu za ten jeden vyhozenej modul FTL, dělové věže za ty, které byly zničené, případně třeba i pancíř na zalátání děr v přepážkách od ufounských zbraní, náhradní vedení, databanku lodě (pro případ, že by někdy přišli na to, jak otevřít bránu k Zemi a poslat alespoň tohle, když už ne lidi), generátory štítů za zničené a v neposlední řadě i kondenzátory...

Kdyby se jim podařilo zachránit dvojče a tohle všechno z něj vytahat, Destiny by sice nebyla restaurovaná zcela do "své původní slávy", ale byla by minimálně dvakrát tak drsná co předtím. S dvojnásobnou šancí na spojení směr Země.

Navíc kdyby měli jednu "malou" dělovou věž, generátor/kondenzátor, manévrovací motor dvojčete a generátor štítu navíc, nebyl by pro ně problém si postavit něco, co by lehce připomínalo (a fungovalo) jako malý vznášedlový tank. Podvozek by udělali ze dvou, nebo čtyř "Kino nosítek", na která by navařili zbraň, pohon pro pohyb vpřed (- stačila by na to jediná manévrovací tryska z "dvojčete-) štítový generátor a kabinu pro jednoho až dva lidi.

"Stavba" (pouhé svařování a drátování dohromady) by jim trvala mezi týdnem a měsícem a takové "pozemní" vozidlo se slušnou výdrží, pancířem, a možností uvézt alespoň trochu zátěže by jim v příštích pozemních bojích udělalo dost zásadní službu.

Kdyby k tomu přihodili plamenomet jako sekundární zbraň pro obranu na blízko (dnešní tanky používají k tomuto účelu spíš kulomet, ale žádný nemají a plamenomet se za druhé světové k tomuhla taky osvědčil) a (případně MÍSTO "hlavního děla", pokud by bylo "malé" dělo dvojčete příliš těžké) jednu z Lucianskýh bazuk, třeba jako obranu proti vzduchu (optimálně s nějákými senzory) a samonaváděcí zbraň proti zodolněným pozemním cílům, mohli by si troufnout vyrazit bránou i na relativně tvrdé planety - jako třeba na ty chobotničky, nebo na ty hexapumy, aniž by při tom pochcípala třetina jejich vojáků...

Navíc by měli další omluvu pro to, jak dokáže nějákých 30 až 40 vojáků přežívat všechny boje, když při každém jich někdo pár odbouchne. Prostě by ten "někdo" neodbouchnul pár vojáků, ale místo toho se trochu porval s tankem, možná ho poškodil a pak prohrál (nebo se stáhl).
Epitaf textové hry Universe Oddyssey



Špičkový video/military/sci-fi bonbónek všem zájemcům

Příspěvek 26.4.2011 13:15:05
david.p41 Uživatelský avatar
Command Chief Master Sergeant
Command Chief Master Sergeant

Příspěvky: 967
Bydliště: strojovna Daidala
Pohlaví: Neuvedeno

Odpovědět s citací
 
To není špatnej nápad jedna podložka z kin uveze tunu a kdyby měli 4 tak už by to něco zmáklo jen mě napadlo,když ty drony střílely na planetě tak to mělo sílu jak malej granát a když kosí po destiny tak vzhledem k její velikosti to dělá minimálně desetimetrový ohnivý koule.
Proti blbcům neexzistuje ochrana,jsou až příliš vynalézaví.
http://www.zavislak.webnode.cz
http://www.stream.cz/video/14/393899-sheppard-team

Odeslat nové téma Odpovědět na téma
PředchozíDalší

Zpět na Technologie

cron