Pro pokec, nebo vaše dotazy jsem vytvořila na Discordu skupinu, přidat se můžete zde: https://discord.gg/WUTta3Dqmz

Obsah fóra FanArt Vaše další FanArt tvorba Fan lodě

Fan lodě

vaše výtvory v oblasti wallpaperů, obrázků, music videí a další kreativní činnosti související se Stargate/sci-fi tématikou

Odeslat nové téma Odpovědět na téma

Příspěvek 31.1.2007 10:38:56
bob 1 Command Chief Master Sergeant
Command Chief Master Sergeant

Příspěvky: 917
Pohlaví: Neuvedeno
Odpovědět s citací
 
opravdu by to chtělo trošku smrsknout

Příspěvek 31.1.2007 13:15:20
Phebeus Uživatelský avatar
Second Lieutenant
Second Lieutenant

Příspěvky: 1121
Bydliště: Země ,ale kvuli válce s Ori Al'Kesh
Pohlaví: Neuvedeno

Odpovědět s citací
 
Zajímavá loď ty hangáry podle mě dost vydržej nevysej jenom na šagátku .Taky by mě zajímalo v čem jsi to dělal??
[img][http://img232.imageshack.us/img232/1433/phebeus2nq7.gif]http://img232.imageshack.us/img232/1433/phebeus2nq7.gifhttp://[/img]

Příspěvek 31.1.2007 13:56:11
ententeak Uživatelský avatar
Airman
Airman

Příspěvky: 54
Pohlaví: Neuvedeno
Odpovědět s citací
 
Já osobně bych to tipoval podle pozadí, že to dělal v blenderu..
Ale jinak nechapu, co se vam nezda na tech hangarech?? Aspon se tam vejde vic stihacek ;)
"Neodsuzujte onanii, je to sex s tím, koho máte nejraději!"

Příspěvek 31.1.2007 19:28:22
A.I.Ghost Uživatelský avatar
Airman
Airman

Příspěvky: 90
Bydliště: Milky Way (M-31); Solar System; Earth(Tauri); European Continent
Pohlaví: Neuvedeno

Odpovědět s citací
 
Muzu nastavit na chlup stejne pozadi. Kazdy redaktor umi menit jeho barvu podle cele skaly RGB, takze :wink:

Na hangarech se mi nezda to, ze jsou neekvivalentne velke vzhledem k lodi a jejich konstrukce neni racionalni.
Kdyz jsou takto siroke, tak to znamena, ze ma dve drahy (tipuji), tzn, ze stihaci mohou startovat v parech. To zase znamena, ze uvnitr bude priserny zmatek, nemyslis? (technici bud' obslouzi dva stihace naraz, anebo neobslouzi ani jeden, protoze vyfuky z motoru alespon jednoho, tem lidem budou nebezpecne a prekazet)

Nerikam, ze musi byt nutne skutecne, ale nechavat v sci-fi modelech trochu realismu nikdy neuskodilo :wink:
Koukni kolik chyb ma samotny serial SG a kokni na to, jak se toho vsimaji i ti nejvic zazrani fanousci :wink:

PRAETORIANNI NONNUMQUAM IN PROELIO NUMQUAM IN BELLO SUPERANTUR
  • GA-965P-DS3
  • IC2D E6400 @ 3.2Ghz
  • gSkill 800Mhz, 2048Mb
  • INNO3D 7600GST
  • 2xSeagate 10.320Gb RAID1
  1. Mac OS X 10.4.8 ; JaS + Semthex + Pion + Terminal
  2. Windows XP SP2 ; build 2180 + nLite + selfpatch

Příspěvek 31.1.2007 21:28:30
bory Uživatelský avatar
Airman
Airman

Příspěvky: 45
Pohlaví: Neuvedeno
Odpovědět s citací
 
No tak: 1) Je to dělaný v blenderu...
2) Nevim proč by hangáry měly bejt neekvivalentně velký, taky nevim co ti
vadí na kostrukci...
3) Neplánoval sem dvě startovací - přistávací dráhy vedle sebe...
4) Nevim proč by měla bejt velikost hangáru striktně omezená velikostí
stíhače? Spíš tohle by se mi zdálo trošku divný...

první důstojník:,, Kapitáne žádají nás o přistání..."
kapitán: ,, OK, ale musíme jim kousek lodi ustřelit nevejdou se do dveří..."

Příspěvek 31.1.2007 23:43:42
A.I.Ghost Uživatelský avatar
Airman
Airman

Příspěvky: 90
Bydliště: Milky Way (M-31); Solar System; Earth(Tauri); European Continent
Pohlaví: Neuvedeno

Odpovědět s citací
 
Beres moc osobne, sklidni se, nikdo te tady neukrizuje. :wink:

Podivej, hangary se staveji tak, aby do sebe nabrali co nejvice "veci" a zaroven byli co nejmensim plytvanim toho oneho mista.
Hangar na lodi je nejmene chranene misto (pokud nebereme v uvahu stity), protoze je to dutina bez jakekoliv jine nez vnejsi nesouci konstrukce - videl jsi v hangarech na lodi nejake rozperky, nebo sloupove opory? :wink:

Dale k velikostem, kdyz jsi ty dvere neplanoval tak, aby mohli startovat dva letouny najednou, tak cemu slouzi?
Pomer vyska/sirka hangaru jasne udava, ze ty dvere jsou prinejmensim trikrat sirsi nez je nosna kridelni plocha stihace (btw, kridla ve vesmiru jsou na dve veci, protoze tam na ne nepusobi zadny odpor vzduchu, tudiz i lod' tvaru "parek" muze mit stejne dobre letove vlastnosti).
A kdyz jsou ty dvere trikrat sirsi, tak jake odpodstatneni to ma, kdyz je to jen pro jeden letoun? Mmm...?
Proto ti akorat rikam, ze to nesedi. Proste to nevypada spravne.
Udelej ten hangar treba "dvoupatrovy", z jednoho startuji, druhe slouzi jako pristavaci prostor. Nebo cokoli jineho, co ten pomer vyrovna. Tot' pouze muj nazor.
Anebo vymysli proto nejake logicke zduvodneni. Rikam, ze u sci-fi lodi realizmus, potazmo logika umisteni a stavby veci jeste nikdy nikomu neuskodili.

:wink:

PRAETORIANNI NONNUMQUAM IN PROELIO NUMQUAM IN BELLO SUPERANTUR
  • GA-965P-DS3
  • IC2D E6400 @ 3.2Ghz
  • gSkill 800Mhz, 2048Mb
  • INNO3D 7600GST
  • 2xSeagate 10.320Gb RAID1
  1. Mac OS X 10.4.8 ; JaS + Semthex + Pion + Terminal
  2. Windows XP SP2 ; build 2180 + nLite + selfpatch

Příspěvek 01.2.2007 14:09:20
upi Uživatelský avatar
Staff Sergeant
Staff Sergeant

Příspěvky: 390
Bydliště: mrtě daleko
Pohlaví: Neuvedeno

Odpovědět s citací
 
mam dotaz:

vcem to delate?? ta lod boryho je vazne namakana... ja to jednou skousel v autocadu ale tam to je napicu a vy mate uplne mega programy....
[img][http://upi.stargate.sk/sig_down.png]http://upi.stargate.sk/sig_down.pnghttp://[/img]
--- stargate.sk ---

Příspěvek 01.2.2007 21:32:28
bory Uživatelský avatar
Airman
Airman

Příspěvky: 45
Pohlaví: Neuvedeno
Odpovědět s citací
 
No, pokud to vyznělo tak, že bych to si bral moc osobně tak to sorry... Takhle jsem to nemyslel... :wink:

Tak to vemem zase po bodech :D :

1) To, že je hangár díra v lodi obalená materiálem je mi celkem jasný... Je to ,,návrh" do SG univerza takže se počítá se štíty...

2) Pokud se týká samotnýho provedení. I když bych teda udělal vrata tak velký, aby se do nich vešli jen stíhači, (tady se asi nechápem, protože mi připadá trochu divný dělat hangár přesně na něco...) celková plocha hangáru stejně bude o hodně větší na zázemí a na stojánky pro stíhače, (i když připouštim, že mezi dráhou a stojánkama by mohl bejt i ňákej ten sloup), v tom případě mi nepřipadá až takovej nesmysl rozšířit dveře na většinu plochy čelní stěny hagáru. Třeba jenom z důvodu větší využitelnosti samotnýho hangáru.

3) Ke křídlům... jelikož jsme v SG tak se s nima u taurijskejch vraků tak trochu počítá kvůli jejich využití jak ve vesmíru tak v atmosféře(těch letadýlek)... (to, že ve vesmíru neni vzduch a na křídla tak nepůsobí jeho vztlak mi taky nemusíš osvětlovat :))

4) Dva hangáry nad sebou, to mi nepřipadá moc využitelný a už vůbec ne kdyby byl jeden pro přistávání a jeden pro starty, i když nic proti... :wink:

5) Tdy je něco pro tebe... Jedno logické vysvětlení (trochu polopaticky :D )

http://img183.imageshack.us/my.php?image=nakl2hs5.jpg
http://img183.imageshack.us/my.php?image=nakl3rv6.jpg


To malý před vratama je další vehikl ode mě... Docela mi v SG schází ňákej ekvivalent Tauri pro nákladní lodě G, popř. Al'keshe...

6) K tomu realismu, většinou se pro věci hledá co nejvíc možnejch aplikací... Proč teda mít něco - hangár, kterej je jenom na jeden typ letounu??? Mmm? :D

7) TO UPI: V ACAdu? To si sebevrah? :D :D :D
Je to bělaný v BLENDERU je volně ke stažení cca 5MB a po instalaci nemá víc jak 20MB. Stačí zadat do seznamu (googlu) a určitě se dozvíš co potřebuješ... :wink:

Příspěvek 01.2.2007 22:06:33
Air Force Uživatelský avatar
Colonel
Colonel

Příspěvky: 2866
Bydliště: Praha - Smíchov
Pohlaví: Neuvedeno

Odpovědět s citací
 
1. sbíram čelist ze země
2. No AutoCAD snad neni ani 3D ne? Já dělal pár pokusů v Solid Edgi a Autodesk Inventoru a takovouhle záležitost bych tam vytvářel tak asi 975 tisíc let.
Sou k tomu Blendru ňáký srozumitelný (a český) návody? Bo když si představim jak sem poprvý viděl solida :roll:

2A.I.Ghost:
Ňák nemam ánung co se ti nelíbí na širokejch hangárech - Runway na ruzyni má taky 40 metrů na šířku, což je víc než dost prostoru pro tři naše gripeny (teoreticky i čtyry, ale nedokážu si představit skupinovej strat se 160 cm mezerou) a co se ti nelíbí na představě více VPD? Vem si třeba USS Enterprise- můžou z ní startovat tři letadla zároveň a jedno další přistávat.

Spíš mě na tom dost zaujali ty motory- jasně, ve světě inerciálních tlumičů je zrychlení 500g ostudou, ale takovej enginpack by spálil palivo co by se do toho mohlo vejít tak asi za 2 sekundy (nojo, vim že v SG sou trysky na elektřinu, ale stejně).
[img][http://www.anime-planet.com/images/users/signatures/AirForce.jpg]http://www.anime-planet.com/images/users/signatures/AirForce.jpg[/img]

Příspěvek 01.2.2007 22:12:22
upi Uživatelský avatar
Staff Sergeant
Staff Sergeant

Příspěvky: 390
Bydliště: mrtě daleko
Pohlaví: Neuvedeno

Odpovědět s citací
 
sebevrah nejsem je to docela v klidu jednoduche to sice neni ale uz v tom modeluju skoro 5 let takze mi to tak nepride....

2air force: jeste ze tak presne vis jak dlouho by si v tom delal.. ale skus to mozna ze zapisou do guinesovy(aspon mislim ze se to tak pise) knihy rekordu

edit: program je to zajimavy ale sem z neho stejne vprdeli jako pred pěti lety z cadu... ten cesky navod by vazne bodnul...
[img][http://upi.stargate.sk/sig_down.png]http://upi.stargate.sk/sig_down.pnghttp://[/img]
--- stargate.sk ---

Příspěvek 01.2.2007 22:24:57
Air Force Uživatelský avatar
Colonel
Colonel

Příspěvky: 2866
Bydliště: Praha - Smíchov
Pohlaví: Neuvedeno

Odpovědět s citací
 
No já v ACADu tvořim dva roky a rozhodně bych si netrouf na nic složitějšího než řemenici (sem ji dělal přes hodinu a další hodinu ho nutil aby vytisk všechny čáry...).

No rekord by to určitě byl, ale když si vezmu už jen jak má propracovaný ty kanony, to by mi zabralo pěknejch pár hodin.
[img][http://www.anime-planet.com/images/users/signatures/AirForce.jpg]http://www.anime-planet.com/images/users/signatures/AirForce.jpg[/img]

Příspěvek 01.2.2007 22:28:50
upi Uživatelský avatar
Staff Sergeant
Staff Sergeant

Příspěvky: 390
Bydliště: mrtě daleko
Pohlaví: Neuvedeno

Odpovědět s citací
 
jo no taky mi spadla brada kdyz sem se na to dival (a nesla mi vratit do puvodni polohy, porad padala...) ale vis jak skopci tohle a hodis to tamhle...
ale ma to namakane....
[img][http://upi.stargate.sk/sig_down.png]http://upi.stargate.sk/sig_down.pnghttp://[/img]
--- stargate.sk ---

Příspěvek 01.2.2007 23:44:22
bory Uživatelský avatar
Airman
Airman

Příspěvky: 45
Pohlaví: Neuvedeno
Odpovědět s citací
 
:D dik :D

No já od tý doby co sem poznal Invertor ACaD nesnášim... :D Ale nevim jestli bych takhle složitou věc chtěl dělat v ňákym "kreslícim" programu... To už nemluvim jak by to rozdejchal poč pročež už i timhle se decentně zadejchá...

K tomu zadku... jo asi sem to trochu překombinoval, ale nevěděl sem jak to tam zaplnit... :wink:

K blenderu ňáký tutorialy sou a ze začátku se snad i hoděj, ale na ňáký složitější věci nic neni... musíš si to vošahat a vyzkoušet sám... Já bych řekl, že tak 90% věcí nevim k čemu je, ale postupně se učim...

teď momentálně docela bojuju s texturama, ale lepší se to...

K tomu velkýmu kanonku (coilu - když je to tady tak oblíbený...), původně sem ho dělal zvlášť, ale proč to nevyužít... :wink:

tady je jeho řekněme mobilní verze...
http://img399.imageshack.us/my.php?image=coil1kp1.jpg
http://img399.imageshack.us/my.php?image=coil3qt6.jpg
http://img399.imageshack.us/my.php?image=coil4xe2.jpg


p.s. vim že dole to vypadá trochu divně, ale co se dá dělat... :D :D

Příspěvek 01.2.2007 23:53:07
PC.Land Airman
Airman

Příspěvky: 70
Bydliště: Plzeň
Pohlaví: Neuvedeno

Odpovědět s citací
 
Bory. Všimneš si tý SZ :wink:
Cmdr. Black HMS Phantom - Chief Engineer

Příspěvek 01.2.2007 23:59:42
bory Uživatelský avatar
Airman
Airman

Příspěvky: 45
Pohlaví: Neuvedeno
Odpovědět s citací
 
PC.Land píše:
Bory. Všimneš si tý SZ :wink:


Sorry, ale netušim vo co go...

Odeslat nové téma Odpovědět na téma
PředchozíDalší

Zpět na Vaše další FanArt tvorba

cron