Pro pokec, nebo vaše dotazy jsem vytvořila na Discordu skupinu, přidat se můžete zde: https://discord.gg/WUTta3Dqmz

Obsah fóra Kecárna Hry Crysis 2 - je to tu!!!

Crysis 2 - je to tu!!!

počítačové, konzolové, deskové a další hry

Odeslat nové téma Odpovědět na téma
Příspěvek 13.4.2011 17:33:42
Wanted Uživatelský avatar
Major
Major

Příspěvky: 1916
Bydliště: My jsme ku*** z Brna, my jsme všude doma!!
Pohlaví: Neuvedeno
Odpovědět s citací
 
Však já vím, že v 1 seš vidět, právěže až moc. Ve 2 až na výjimky ne, i když se kolem nich motáš a "ošaháváš" je :D . V tom je Predátor jinej, tam jdeš krásně vidět...

A zajímavý je, že neviditelnost v Crysis se dociluje za pomocí úpravy povrchu obleku, ale jak to působí na tu zbraň, která nic takovýho nemá a dle toho intra tam ty "šupiny" ani přejít nemohou... :D
Obrázek
HNĚV POMINE, NENÁVIST V SRDCÍCH ZŮSTÁVÁ

Příspěvek 15.4.2011 19:45:00
Ronaldus7 Uživatelský avatar
Staff Sergeant
Staff Sergeant

Příspěvky: 380
Bydliště: CZ - Plzeňsko - Tachovsko
Pohlaví: Neuvedeno
Odpovědět s citací
 
to Wanted: taky si říkám, leda mít spešl zbraň, ale tu u sebe asi všichni řaďáci CELL nenosí
Pokud tě štve, že zrušili SGU, hoď si tohle pod podpisu.
Pukud tě štvou lidi co jsou rádi že zrušili SGU, hoď si tohle do podpisu.

Příspěvek 19.4.2011 15:53:58
Shorty Uživatelský avatar
Airman
Airman

Příspěvky: 78
Bydliště: City of Landing, Manticore
Pohlaví: Neuvedeno

Odpovědět s citací
 
Wanted píše:
Tak to tam máš asi tupý nepřátele. Když je mám na nějaké louce nebo takovým prostranctví a je jich tam víc a začnu střílet, čímkoliv, jakkoliv do jednoho (kterej je klidně i trochu oddělenej od zbytku), okamžitě si toho všimnou a jdou po mně... :D . A ke konci jsem to hrál už naprosto jinak. Nechtěly se mi furt hledat náboje do zbraní, tak jsem vždycky nalítnul mezi 5 cephů a vykosil je ručně :D :D

Nemám tupé nepřátele. Jen ty neumíš stealth. Jak vidíš tak mně ani Skrejmovi stealth nedělají potíže. A ne, nemluvím o střelbě sniperkou. Mluvím o plížení se, vychytání momentu, kdy je tvůj cíl osamocený a ty jsi mimo výhled kohokoliv, tak ho sejmeš v klidu, aniž by o tobě věděli. A takhle se dá sejmout většina vojáků. Myslel jsem, že i idiota napadne, že když začne střílet na volném prostranství, tak že si ho asi všimnou, ale zřejmě sem tě přecenil.
Obrázek

Supporter of RDA SecOps. Get Some!

Příspěvek 19.4.2011 18:20:28
Ronaldus7 Uživatelský avatar
Staff Sergeant
Staff Sergeant

Příspěvky: 380
Bydliště: CZ - Plzeňsko - Tachovsko
Pohlaví: Neuvedeno
Odpovědět s citací
 
to Shorty: stačí, když jsou otočení :)
Pokud tě štve, že zrušili SGU, hoď si tohle pod podpisu.
Pukud tě štvou lidi co jsou rádi že zrušili SGU, hoď si tohle do podpisu.

Příspěvek 19.4.2011 18:21:49
Wanted Uživatelský avatar
Major
Major

Příspěvky: 1916
Bydliště: My jsme ku*** z Brna, my jsme všude doma!!
Pohlaví: Neuvedeno
Odpovědět s citací
 
No ty jo, to bych ten Crysis hrál ještě teď :D :D
Obrázek
HNĚV POMINE, NENÁVIST V SRDCÍCH ZŮSTÁVÁ

Příspěvek 23.4.2011 19:21:03
Ray Uživatelský avatar
Second Lieutenant
Second Lieutenant

Příspěvky: 1139
Bydliště: Hranice, Olomouc
Pohlaví: Neuvedeno

Odpovědět s citací
 
Nadšení nesdílím. Hra je podstatně jednodušší než první díl i na vyšší obtížnosti (budiš, hry se zjednodušují obecně), ovšem chybí ji řada elementů z prvního Crysis a dokonce i z Far Cry. AI je mnohem tupější, emzácké chobotničky vyměněny za pěchotu, která se chová lautr stejně jako CELL, naprosto chybí rozestřiletelné malé baráky - nechci sundat mrakodrap, ale létající kusy autobusové zastávky by byly fajn, vzhedem k tomu, že byly i v Crysis 1. Náplň hry je dost repetetivní, ale to byla i minule. Zato děj je ještě více dementnější než minule a svou nelogičností konkuruje v lecčems podobnému filmu Battle: LA. Děkuji pěkně. Celkově SP sice stále mírný nadprůměr, oproti slibům ale obrovské zklamání a mezi AAA hrami jasný propad.
MP nehodnotím, ještě jsem nezkoušel.
Už mě ty fiktivní avatary tady serou iritují...

Příspěvek 23.4.2011 20:08:22
floother Uživatelský avatar
Senior Airman
Senior Airman

Příspěvky: 255
Bydliště: Všude kde je internet.
Pohlaví: Neuvedeno
Odpovědět s citací
 
Poměrně souhlasím s Rayem, hra sama o sobě vypadá poměrně pěkně, ale spoustu věcí se mi na ní nelíbí. například pohyb "kamery" když se otáčím (to rozmazávání)mi připadá takový "zasekaný". Cell vojáci vydrží téměř celej zásobník do břicha z metru (a to sem myslel že nanooblek mam já) a sou úplně dementní, jako většina ai v téhle hře. Oblek víceméně používám jen k neviditelnosti a sprintu. Je ale pravda že neviditelnost velmi zpříjemňuje hru možnostmi kterými disponuje. Jak už tu někdo psal jsou ty nedostatky v prostředí, nic se neprostřelí, neodstřelí atp... Zklamalo mě ovládání obleku, způsob z jedničky se mi zamlouval mnohem víc. Oblek se mi zdá slabší a je to s nim větší nuda než v 1. Na druhou stranu se mi velmi líbí hudba a celkový vzhled hry, úvodní video bylo snad dokonalé, škoda že hra neni stejná. Nevím, nedohrál jsem to takže to nebudu kritizovat ještě víc. Nejspíš to asi ani nedohraji... Nejsem z této hry nejvíc nadšen. 7/10
Life is worth living for....
flooth is everywhere around us, on the internet.
Svoboda člověka je to, když má pouze jedinou povinnost. Zemřít.
Better to fight for something than live for nothing.
George S. Patton

Příspěvek 23.4.2011 20:20:27
Ronaldus7 Uživatelský avatar
Staff Sergeant
Staff Sergeant

Příspěvky: 380
Bydliště: CZ - Plzeňsko - Tachovsko
Pohlaví: Neuvedeno
Odpovědět s citací
 
to floother: V jaké jsi misi? Sephové hru velmi oživý :) . To prostředí mě taky se*e a Pěšáky CELL střílej do hlavy, mají neprůstřelku.
Já objevil spoustu příjemných detailů, třeba s hledím si dost přečte o nanooblecích vystavených v Prismu, nebo si přečte něco o stavu mrtvých civilistů, bohužel jen v některých misích (nechápu). U mě má Crysis 2 9,5/10. (nezničitelné prostředí je mi jediným trnem v oku)
Pokud tě štve, že zrušili SGU, hoď si tohle pod podpisu.
Pukud tě štvou lidi co jsou rádi že zrušili SGU, hoď si tohle do podpisu.

Příspěvek 23.4.2011 20:34:49
Wanted Uživatelský avatar
Major
Major

Příspěvky: 1916
Bydliště: My jsme ku*** z Brna, my jsme všude doma!!
Pohlaví: Neuvedeno
Odpovědět s citací
 
Nevím, co je lepšího na tom, že při boji, kdy okamžitě potřebuješ dát neviditelnost, armor, sprint musíš přes kolečko myši vejít do nabídky, tam "půl hodiny" volit onu schopnost a když to chceš na přeskáčku nebo rychle po sobě, tak se u toho zasekáš na hodinu a je to styl z RPG... Tohle je střílečka, která by asi měla probíhat rychle, proto se mi mnohem, mnohem víc líbí to okamžité přepínání pomocí tlačítek (za to konzolím díky)...
Obrázek
HNĚV POMINE, NENÁVIST V SRDCÍCH ZŮSTÁVÁ

Příspěvek 23.4.2011 23:21:47
Ray Uživatelský avatar
Second Lieutenant
Second Lieutenant

Příspěvky: 1139
Bydliště: Hranice, Olomouc
Pohlaví: Neuvedeno

Odpovědět s citací
 
Ono jde spíše o to, že celý ten slavný ultraversatilní oblek se omezil pouze na funkce neviditelnost a brnění. Takový sprint jsem za celou hru nepoužil (je mi fuck, že v MP může mít megavyužití, hodnotím SP), stejně tak zvýšenou sílu. K čemu taky, když jejich slavný megakop je třeba užít asi tak dvakrát za hru, když to skript vyžaduje. "RPG" vylepšení se omezují asi na tři použitelné věci, přičemž vrcholem je zvýšené vnímání neviditelných emzáků, které se použije za celou kampaň jednou (čísly 1!) v úplném závěru. V jedničce jsem rozhodně experimentoval více.

Rozhodně nesouhlasím s tím, že objev emzáků mění něco krom grafické stylizace okolí a protivníků. Vzhledem k tomu, že se chovají zcela stejně jako lidi, je proti nim totožná i taktika. Akorát namísto džípu si dáváte bacha na bruta, chci říct "toho silnýho emzáka"; základní elity, chci říct "ty slabší emzáky" jde kosit po desítkách. Nejsilnější emzácký tripod zničí dvě salvy lidskýho tanku. Ono vůbec netuším, proč se jim říká "sephové", když jako by z oka vypadli Covenantu... Zlatý chobotničky vykradený z Matrixu, proti těm se aspoň musela měnit taktika.

Beru-li hratelnost - ano, stále je zábava si hrát na Predátora, ale to byla už v AvP a Crysis 1; gameplay je taky to "jediné", co na SP stojí za to; přesto nejde o nic nového. Na druhou stranu, řada elementů je vybrakována z CoDU aniž by byly vhodně představeny (jako třeba místy klíčové lození levá-pravá). AI protivníků (viz. Halo) se pak omezuje na sledování hráče do míst, kde právě pozabíjel rotu, aby se u mrtvol následně otočili se slovy "Vzduch čistý", popřípadě nechali při tomhle pronásledování nehlídaný klíčový energetický uzel (v poslední misi tohle odlákávání působí vážně komicky). Když už AI umí rozeznat odstřelovače ("Sniper!"), tak namísto aby do jeho lokace spustila palbu, stojí volně uprostřed prostranství a nechává se postupně zabíjet. Taktika veškerá žádná. Zbývá děj.

Ten je snůška hovadin počínaje ústředním plánem emzáků ("zakopeme si vojáky a techniku pod BUDOUCÍ města a budeme čekat milióny let...") přes ploché postavy (Striklandové jsem nevěřil žádnou emoci, Lockhard měl de facto ve všem pravdu a Hargreave se po dosažení svého cíle raději sám odpálí s celou svou armádou aniž by se třeba přesunul do jednoho z MNOHA JINÝCH OBLEKŮ!) po ZCELA vybrakovaný syžet prvního dílu (začátek se zlýma lidma, pak PŘEKVAPENÍ ve formě emzáků a nakonec odpočet do atomovky), tentokráte ale plný zcela dementních úkolů typu "Jdi ke mě domů a znič můj počítač, zapomněl jsem tam svou novou adresu". O megakruťácké mýtizaci obleku (kde jsou kurva ostatní speciální jednotky v oblecích? Kde je Nomad? Kde jsou emzáci z ostrova? Nekončila snad jednička zničením celého operačního svazu a průlomem emzáků pryč??) nebo technoblábolech (viz. závěrečná animace a virus vraždící během sekundy) raději ani mluvit nebudu.

Je to smutné, ale i takový nelogický singleplayer Modern Warfare 2 dává větší smysl než tohle a kupodivu nabízí i barvitější hratelnost ve formě opravdu epických střetů, podmořské anabáze, stealth odboček i ovládání UAV - pokud se nemýlím, Crysis 2 má celé tři vozidlové sekvence, přičemž jedna je krátká jako sviň a u zbylých dvou je hráč pasážer. Mezitím v jedničce se dalo jezdit mnohem déle...

Abych jen nehanil - ano, hudební motivy od Zimmera jsou prima orchestrálky, zbytek OST se ale nebezpečně podobá MW2. A level designéři by vážně měli dostat metál.
Už mě ty fiktivní avatary tady serou iritují...

Příspěvek 24.4.2011 15:15:15
Ronaldus7 Uživatelský avatar
Staff Sergeant
Staff Sergeant

Příspěvky: 380
Bydliště: CZ - Plzeňsko - Tachovsko
Pohlaví: Neuvedeno
Odpovědět s citací
 
to Ray: shrnul si všechny zápory,většinou máš , ale já s tím takový problém nemám
Toto je spoiler!!!:
tvůj oblek je unikát, je jediným, který obrací účinky spór proti Sephům

ale příjde mi, že si příběh trochu nepochopil, je sice trochu chaotický, ale je plný epických momentů
Pokud tě štve, že zrušili SGU, hoď si tohle pod podpisu.
Pukud tě štvou lidi co jsou rádi že zrušili SGU, hoď si tohle do podpisu.

Příspěvek 24.4.2011 15:22:05
Ray Uživatelský avatar
Second Lieutenant
Second Lieutenant

Příspěvky: 1139
Bydliště: Hranice, Olomouc
Pohlaví: Neuvedeno

Odpovědět s citací
 
To se nevylučuje, "epické momenty" často ke svému fungování nějakou logiku nepotřebují.

Nicméně, jak se tak zamýšlím, tak si na nějaký epický skutečně zapamatování hodný moment nepamatuju. Mám na mysli dějové zvraty, nikoliv příjemný pocit ze zabíjení. Poměrně fajn bylo snad jen vynoření Central Parku, ale i u toho člověk kroutil hlavou, proč se to vlastně děje - zmáčkl nějaký emzák něco omylem a proto se jejich skrytá základna vynořila? Úvodní ponorka, setkání s Gouldem, první boj s emzáky, výbuch mostu ani finální "Hora osudu" není nic, co by tu ještě nebylo.
Už mě ty fiktivní avatary tady serou iritují...

Příspěvek 24.4.2011 16:05:27
Ronaldus7 Uživatelský avatar
Staff Sergeant
Staff Sergeant

Příspěvky: 380
Bydliště: CZ - Plzeňsko - Tachovsko
Pohlaví: Neuvedeno
Odpovědět s citací
 
Je tu pár nevysvětlených věcí, např. ten Central park, víc se možná dozvíme v dalším díle. Zkus i multyplayer, třeba změní tvé mínění o hře o pár bodů (kladně)
Pokud tě štve, že zrušili SGU, hoď si tohle pod podpisu.
Pukud tě štvou lidi co jsou rádi že zrušili SGU, hoď si tohle do podpisu.

Příspěvek 24.4.2011 19:56:22
Wanted Uživatelský avatar
Major
Major

Příspěvky: 1916
Bydliště: My jsme ku*** z Brna, my jsme všude doma!!
Pohlaví: Neuvedeno
Odpovědět s citací
 
Ray: tak já sprint využíval každou chvíli, co byla energie, rád běhám, do toho nějaký ten skluz pro překvapení nepřítele a ještě velmi rád skáču :D . Hrál jsem 1 asi tak 5 minut a z toho 3 minuty jsem si volil schopnosti, abych mohl rychle doběhnout (ten běh spíš připomíná let :D ) ke skále a na ni následně vyskočit a poté se zneviditelnit :D :D . "Megasílu" jsem jako extra kop využíval jen tehdy, pokud seš skoro v háji a potřebuješ rychle zabít nebo naopak při zaměření jakékoliv zbrani se při zmáčknutí "shiftu" mířidlo ani nehne a i se samopalem střílíš naprosto přesně ;) . Mimozemštany, kteří vyčkávali hodně dlouho pod zemí, jsme mohli vidět i ve Válce světů a tam to zřejmě nikomu nevadilo... I když tady se zdá podobnost hodně velká + to jejich troubení je jako vystřížený z toho filmu... A AI, to musím trochu pohanit CoD, tam k nim běžíš hodinu sprintem a následně je zabiješ nožem a nic. Tady si tě všimnou okamžitě, i když seš neviditelnej a snaží se tě nějak dostat... Samozřejmě to nejsou vojáci s tak vysokou IQ a tak dobrým oblekem :D
Obrázek
HNĚV POMINE, NENÁVIST V SRDCÍCH ZŮSTÁVÁ

Příspěvek 24.4.2011 21:11:41
Ray Uživatelský avatar
Second Lieutenant
Second Lieutenant

Příspěvky: 1139
Bydliště: Hranice, Olomouc
Pohlaví: Neuvedeno

Odpovědět s citací
 
tak já sprint využíval každou chvíli, co byla energie, rád běhám, do toho nějaký ten skluz pro překvapení nepřítele a ještě velmi rád skáču :D . Hrál jsem 1 asi tak 5 minut a z toho 3 minuty jsem si volil schopnosti, abych mohl rychle doběhnout (ten běh spíš připomíná let :D ) ke skále a na ni následně vyskočit a poté se zneviditelnit :D :D . "Megasílu" jsem jako extra kop využíval jen tehdy, pokud seš skoro v háji a potřebuješ rychle zabít nebo naopak při zaměření jakékoliv zbrani se při zmáčknutí "shiftu" mířidlo ani nehne a i se samopalem střílíš naprosto přesně ;) .

Já tu potřebu necítil. V jedničce s většími trasami se sprint hodil, tady je všechno blízko sebe. S nepřítele jsou tak hloupí, že megasíla není IMO třeba. Ale proti gustu... Dohrát to s tím jistě jde.

Mimozemštany, kteří vyčkávali hodně dlouho pod zemí, jsme mohli vidět i ve Válce světů a tam to zřejmě nikomu nevadilo...

Ee, i tam se proti tomu namítalo. Nicméně tam to měli okecaný tím, že potřebovali lidi pro tvorbu biomasy. Crysis 2 nic takového neimpikuje. Kdyby Crysis řekl, že třeba Sephové nejsou emzáci, ale rasa vyvinutá na Zemi, která takhle chtěla přečekat dobu ledovou (nebo něco), neřekl bych ani popel.

A AI, to musím trochu pohanit CoD, tam k nim běžíš hodinu sprintem a následně je zabiješ nožem a nic. Tady si tě všimnou okamžitě, i když seš neviditelnej a snaží se tě nějak dostat... Samozřejmě to nejsou vojáci s tak vysokou IQ a tak dobrým oblekem :D

CoD má ale jinou hratelnost, založenou na masách soupeře. Tak velké boje v Crysis neuvidíš. Je to jistě tupější než v Crysis, ale IMO to funguje lépe, protože AI v Crysis 2 moc cool prostě není.
Už mě ty fiktivní avatary tady serou iritují...

Odeslat nové téma Odpovědět na téma
PředchozíDalší

Zpět na Hry

cron